FREMO USA |
Post Reply ![]() |
Author | |
KnuT ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 september 2006 at 17:57 |
Kom over
en haug med linker til bilder fra div treff med Fremo-USA
moduler: http://www.westportterminal.de/meetings.html klikk på
”USA-meeting” e.l så finner dere fram. Denne
tyske gymnaslæreren (hva er det med lærere og MJ?) har for øvrig et bra anlegg
og mange byggetips: |
|
![]() |
|
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du vil oppleve dette , får du slå følge med oss nedover Knut. Det er god plass i bussen. Det eneste jeg er litt usikker på, er om du må være medlem i FREMO for å delta på selve treffet. |
|
![]() |
|
KnuT ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for invitasjon, Jon Einar!
Det kunne vært hyggelig, men av diverse årsaker blir det nok lenge til jeg kan være med på slikt. I mellomtiden får jeg heller hygge meg med bilder på internett, eller litt kjøring i kjelleren når formen er der. Se forøvrig bilder på bloggen min fra første kjørekveld med gutta. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |