museer |
Post Reply |
Author | |
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 september 2006 at 11:40 |
side 34-35 i dagens VG bringer en artikkel fra Technik Museum Speyer i Tyskland. Ser ut til å være et fint sted for toginteresserte også.
Og forøvrig kan jeg varmt anbefale togmuseet i York, England. Tøffe saker. Modelljernbane har de der også. (nå er det 15 år siden jeg var der, men masse gode minner). |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Einar! Jeg var der senest i 2005, og jeg kan love deg at det har skjedd veldig mye på den tiden du ikke har vært i York! Ta deg en ny tur - du kommer ikke til å angre! MVH, Tom |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |