Endeplater til Fremo |
Post Reply |
Author | |
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 juli 2006 at 17:22 |
Driver å planlegger på en Fremomodul, men utifra mine planer passer det ikke så bra med så dype endestykker. Jeg har fått vite at det finnes en type som er ikke så dyp og tror denne kan passe mitt formål bedre. Men er det noen som har noe mål på denne? Hvor mye kan sages av i bunnen på en vanlig Fremo endeplate? |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
91 mm På den stiplete linjen på tegningen: http://www.fremo.org/h0europa-nem/pdf/h0-201.pdf da får du en profil som også er i bruk, og som passer sammen med de andre. Men du mister stabiliteten fra to skruefester. |
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
I praksis vel det nok ikke ha noe å si. Av de 4 festehullene på de vanlige B96 profilene brukes det alltid bare 2. Edited by Mr Bridger - 17 juli 2006 at 18:29 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |