MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hansens "svenneprøve"
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hansens "svenneprøve"

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 september 2006 at 13:38

Hei

Kan jeg få spørre hvilke gressprodukter du har bruk på modulene Hansen ?

Mvh Andreas

Hilsen Andreas.   
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 september 2006 at 20:51
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Hei

Kan jeg få spørre hvilke gressprodukter du har bruk på modulene Hansen ?

Mvh Andreas

Som Hansens "gartner" kan jeg avsløre at det er brukt en blanding av Faller 171319/171369 (tilsvarer Woodland T49), 171320/171370 (tilsvarer Woodland T50) og 171302 (tilsvarer Woodland T42)

I tillegg vil du finne innslag av div. gressmatter fra Heki og Mininatur samt litt grovere gressklumper fra woodland/Faller i diverse grønntoner.

Eirik



Edited by eika - 13 september 2006 at 20:51
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 september 2006 at 23:11

takker for hurtig svar Eirik

mvh Andreas



Edited by Andreas - 13 september 2006 at 23:11
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 september 2006 at 10:42

Hei igjen

Har noen spørsmål til jeg: Hvilke produkter er brukt til ballasten? har du smussa skinnegangen eller bare malt sviller og skinner? Likte veldig godt hvordan du hadde fått til ballasten på modulen

mvh Andreas

Hilsen Andreas.   
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 september 2006 at 16:50
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Hei igjen

Har noen spørsmål til jeg: Hvilke produkter er brukt til ballasten? har du smussa skinnegangen eller bare malt sviller og skinner? Likte veldig godt hvordan du hadde fått til ballasten på modulen

mvh Andreas

Ballasten er fra Woodland, men eksakt hva den heter vet Eirik. Skinnestrengen er smusset med Tamiya "Nato brown", ved bruk av air-brush. Og det ble gjort etter grusleggingen.

 

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.