MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Brimalm 31b Hvor levere lok til service ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Brimalm 31b Hvor levere lok til service ?

 Post Reply Post Reply
Author
TomL View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Brimalm 31b Hvor levere lok til service ?
    Posted: 02 mai 2006 at 12:57

Hei !

Hvis jeg mot fprmodning skulle finne på å kjøpe et av de berømte  31b lok"ene til MJF/Brimalm, og jeg etter en stund vil trenge service/repararasjon/reklamasjon; hvor kan jeg da levere lok"et ?  Noen norske forhandlere som påtar seg slikt ?? Noen avtaler ?

Føre var....

MJ-hilsen Tom Lynga

 

Det enkle er ofte det beste...
Back to Top
roauk View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 119
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote roauk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 mai 2006 at 15:31
Ifølge kjøpsloven har du vel uansett rettighet til å levere til salgssted (altså her: MJF). De må da ordne dette videre med Brimalm. Dette gjelder hvertfall hvis ikke noe annet er avtalt i en kjøpsavtale mellom deg og MJF.
mvh

Ronny



"Du zztore verden, zzzå liten den har blitt!"
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 mai 2006 at 17:35

Hei!

Når det gjelder service, repararasjon og/eller reklamasjon av Brimalm type 31b kan man, om man har kjøpt denne av MJF, selvsagt ta kontakt med MJF. Dette er en detalj MJF allerede har tatt opp med Brimalm, og man har kommet til enighet om at kundene dette gjelder også kan ta direkte kontakt med Brimalm, noe som vil gi kortere behandlingstid for kunden.

For MJF

Roger Halvorsen

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.