Brimalm 31b Hvor levere lok til service ? |
Post Reply |
Author | |
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 mai 2006 at 12:57 |
Hei ! Hvis jeg mot fprmodning skulle finne på å kjøpe et av de berømte 31b lok"ene til MJF/Brimalm, og jeg etter en stund vil trenge service/repararasjon/reklamasjon; hvor kan jeg da levere lok"et ? Noen norske forhandlere som påtar seg slikt ?? Noen avtaler ? Føre var.... MJ-hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
roauk
Veteran Joined: 16 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 119 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ifølge kjøpsloven har du vel uansett rettighet til å levere til salgssted (altså her: MJF). De må da ordne dette videre med Brimalm. Dette gjelder hvertfall hvis ikke noe annet er avtalt i en kjøpsavtale mellom deg og MJF.
|
|
mvh
Ronny "Du zztore verden, zzzå liten den har blitt!" |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Når det gjelder service, repararasjon og/eller reklamasjon av Brimalm type 31b kan man, om man har kjøpt denne av MJF, selvsagt ta kontakt med MJF. Dette er en detalj MJF allerede har tatt opp med Brimalm, og man har kommet til enighet om at kundene dette gjelder også kan ta direkte kontakt med Brimalm, noe som vil gi kortere behandlingstid for kunden. For MJF Roger Halvorsen |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |