hvem er interessert i gamle LIONEL tog |
Post Reply |
Author | |
balo
Nykommer Joined: 23 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 april 2006 at 19:31 |
Jeg har overtatt damplokomotiv med vogn og skinner, elektriske vogner, tømmermaskin? masse tilbehør. Det er produsert i USA i 1947 har jeg funnet ut på nettet. Men i Europa er det jo ingen som samler på LIONEL? Noen som vet om noen i Norge som samler på det? Jeg tenkte å selge alt.
Edited by balo - 23 april 2006 at 19:33 |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du får prøve å selge det på eBay.com. Er masse som ligger der til salgs. Går til tider for bra priser og... Så lenge det er i bra stand.
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
balo
Post Options
Thanks(0)
|
Ja takk for svar Men det er mest amerikanere på ebay , vil helst slippe å sende det langt avgårde. Trodde kanskje det var noen i Norge eller Skandinavia som var interessert ?
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var Lionel tog på messe på Dal, en som hadde det utstillt
|
|
A matter of life and death
|
|
balo
Post Options
Thanks(0)
|
Javel så får kanskjee sjekke litt mer på nettet om det finnes noe interesse, først må jeg få testa at alt virker . Utstyret har vært stua bort i 50 år. Men det ser overraskende ut til å være i bra stand alt sammen. Damplokomotivet 675 er ganske strøken.
|
|
Knut-Frode
Nykommer Joined: 16 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei. Jeg fikk Lionel-tog når min far kom hjem fra USA i 1954, og selv om det ikke er ofte i bruk, er jeg interesert i å kjøpe deler og utvide det. Ta derfor kontakt.
|
|
Hilsen
Knut-Frode |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |