Tog på tv |
Post Reply ![]() |
Author | |
Christian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 april 2006 at 13:49 |
Tenkte denne kan passe her. Ser på programmet at i kveld klokken 1840 på Discovery travel and living går det et program som heter "tur med tog". Går i reprise klokken 0040 også.
|
|
Tut, tut.
|
|
![]() |
|
roauk ![]() Veteran ![]() Joined: 16 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøvde å finne det på discovery.com, men fant ingenting der. Håper jeg tar feil. Men med Discovery travel og living-kanalen? Er det The Travel Channel du mener?
|
|
mvh
Ronny "Du zztore verden, zzzå liten den har blitt!" |
|
![]() |
|
Christian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Nei, den heter Discovery travel and living. Er en egen kanal. Den ligger på kabelnettet. http://interaktiv.vg.no/tvguiden/kanal_hel_uke.php?kan=1007
|
|
Tut, tut.
|
|
![]() |
|
espyink ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
ÆÆh, har sett det 3-4 ganger før, det går i reprise støtt og stadig, så hvis du ikke får sett det, kommer det igjen senere..!
![]() |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
![]() |
|
Er programmet bra? Så det bare på tv programmet og tenkte at resten av MJ folket kunne ha interesse av det, selvom det ikke er MJ. |
|
Tut, tut.
|
|
![]() |
|
espyink ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
Nja, det er, i følge de gangene jeg har sett det, så er det utendørs 1:3 skala bane, i England eller noe sant, så det er vel intresangt for de føeste! De viser også er MJ anlegg med Fleischmann materiel mm.. Så det er vel litt for alle tenker jeg!
![]() ![]() |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
![]() |
|
Per Einar Orebe ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
De viser ganske mange uklike banestrekninger. Har set omtrent 10 ulike, tror jeg. Men noen av dem flere ganger.
|
|
![]() |
|
Det er stort sett de samme... Men når det gjerne vises ca 3 ganger pr dag, burde det være mer varriert. En gang gik det samme om igjen rundt 3 ganger pr dag! Kunne det utenatt til slutt
![]() ![]() |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Jeg synes det er et bra program. Dekker flere deler av driften av en museumsjernbane. England har foresten et enormt nettverk med museumsjernbaner og en damplokomotivpark som bare er en våt drøm for norske entusiaster... Hørte en gang at det var ca. 4 millioner jernbane entusiaster i England!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Jeg har også sett flere tog-programmer på den kanaeln. Synes de er fine jeg.
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
![]() |
|
me 2
![]() ![]() ![]() |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
![]() |
|
Og den 7.Mai? er det på DISCOVERYCHANNEL om togulykker for dem som liker det ;) Husker ikke akkurat tiden, og dato.. Men bare følg med på kanalen |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
![]() |
|
magnus ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 09 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 49 |
Et tips for dem som liker å se tog på TV, og som har parabol som tar ned Astra/Astra2: http://www.bahntv-online.de/btvo/html04/start.php Jernbanerelaterte programmer døgnet rundt. Øistein Y. |
|
magnus
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |