MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - MJ messene må komme nordover!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

MJ messene må komme nordover!

 Post Reply Post Reply
Author
espyink View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote espyink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: MJ messene må komme nordover!
    Posted: 11 april 2006 at 22:50

Hei folkens,

nå er jo de fleste messene & treffene på sørlandet, og østlandet + noen nordpå... Men når kommer de hit til Sunnmøre og omegn??!?!

Jeg er jo 15 år, og har begrensede muligheter på å reise rundt... Men jeg har utrolig lyst til å dra på et MJ treff!!!

Dette har jeg på hjertet nå for tiden... Mens jeg "sikler" på bildene etter treffene på de andre delene av Norges grenser..

Noe å tenke på?

 

Mvh Espen N.N.

Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2006 at 23:25

MJ messene kommer ikke.  De blir arrangert av lokale ildsjeler i områder hvor det er nok mennesker som har interesse av å besøke en messe.  I Ålesund burde det være både ildsjeler og interesserte messebesøkere, i all fall dersom messen dekket flere hobbyer enn bare MJ. 

Ellers kan du alltid begynne å spare til en flytur litt sydover på Vestlandet til høsten, Espen.  NJK gjengen i Bergen steller alltid i stand en flott messe den første helgen i oktober.

http://www.njk.no/lokalavdelinger/bergen/index.php?mapper=13 2&modul=2&SubCatID=136&MainCatID=132

Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 april 2006 at 19:38
Ellers så er det 3 messer iTrondheim ,frem til febuar 2007 

Edited by Wickerman - 12 april 2006 at 19:39
A matter of life and death
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.