Reparere skader på lok |
Post Reply |
Author | |
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 april 2006 at 15:34 |
For å gjøre en lang historie kort: etter at jeg kom hjem fra min forrige ferie var det visse skader på noen lok og vogner hos meg. Ja forbanna irriterende, men når det først er skjedd så ja vel. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med å reparere hjuloppheng, lime på deler som har falt av. Det virker ut som at hjulopphenget fikk juling da det har falt i bakken. Det er fortsatt på , men litt løst. Og vet noen om en mulighet for å få kjøpt plog til di3? Edited by Christian - 10 april 2006 at 16:53 |
|
Tut, tut.
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Plog til Di 3 i H0 kan kjøpes hos NMJ på Sagdalen. Bare spør i disken (Jeg regner med at det var i H0 du skulle ha den...)
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |