TMJK arrangerer vårslepp 22. og 23. april |
Post Reply |
Author | ||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 mars 2006 at 23:02 |
|
TMJK arrangerer vårslepp med trafikkspill og seminar om lodding/maling av messingmodeller Vi har gleden av å invitere alle interesserte til nytt vårslepp i Trondheim. Denne gangen blir det trafikkspill på Glomfjordbanen og seminar i lodding, maling og smussing av messingbyggesett. Sett av helga 22. og 23. april til en trivelig helg sammen med nye og gamle mj-venner Mer info finner du her: http://www.tmjk.no/NewsDetails.asp?Nid=30
|
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dette syns jeg var et flott tiltak. Regner med at jeg melder meg på og at flere gjør det. Arne |
||
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Har dere fått åpne for publikum nå da:) Slått hull i taket og slikt?
|
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja nå begynner ting å bli klappet å klart. Skd206 og bilvogna er i England for etsing, deler ventes fra Tyskland, siste hånd på dekalene gjøres nå.. Vil oppfordrae alle inTrondheims distriktet å komme for å få seg litt en sosial mj opplevelse. Og har du noe du holder på å bygge, eller noe ferdig, så ta det med, er mange som vil se. Så får vi en tur til Marienborg også for å ta og føle på våre forbilder. Dette kan bli bra selv om det har vært heller laber oppsluttning om interesse for lodding |
||
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Interessen er der, men budsjettet for april måned er allerede brukt opp. På trikk. Av alle ting...... |
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg kommer, og jeg er definitivt interessert i lodding! Lodding er jo det som skiller gutter fra menn i denne hobbyen! Det er bare unger som *limer* messing! |
||
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Håper jeg for fortstørret en skd206 i tide til deg da Håvard.. (hmm skru bryter over fra forminsking til forstørring... nei der røk det en sikring, trenger mer power..)
|
||
Mvh
||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Må innrøme at en omvisning på Marienborg frister.
|
||
A matter of life and death
|
||
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
|
Glemte å si at Iron Maiden skal ha en intim konsert på Marienborg også. Og TMJK har ordnet at par V.I.P billetter og backstage, så er bare å melde seg på. Edited by SveinR - 31 mars 2006 at 09:45 |
||
Mvh
||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Har møtt bandet så mange ganger at jeg har kommet ut av tellinga
|
||
|
||
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
|
Må bare si til deg Lars at det var bare tull det med intim konsert på Marienborg, så håper du ikke blir skuffet da Men intimt blir det tror jeg da. Ellers tror jeg dette blir en bra helg for alle parter, både med tanke på bygging og kjøring. Så er du i nærheten og har lyst til å komme en tur innom for å kikke eller å kjøre så meld din interesse. Bygging av Bilvogn og Skd206 er det desverre ikke "ledige" plasser igjen på, Men kan du klare deg uten visse deler til Skd206 for en stund slikt som driverk, lykter og bufferter så skal en sikkert få tryllet noe fram |
||
Mvh
||
Wickerman
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg kommer en tur innom Marienborg for å høre på litt gromlyd. Samt at jeg kommer nedenom kjelleren og titter. Siden jeg drar på Lørdags ettermiddag rekker jeg nok en tur innom z-treffet også Så blir det å fotografere nohabene til Tågab og Ofotbanen så kan man dra vell hjem igjen. Edited by Wickerman - 18 april 2006 at 23:49 |
||
|
||
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
|
Håper du får sett noe arti i kjelleren til TMJK også da
|
||
Mvh
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |