MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Trondhjæm.....
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Trondhjæm.....

 Post Reply Post Reply
Author
Ørjan View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 06 november 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 818
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ørjan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Trondhjæm.....
    Posted: 15 mars 2006 at 15:50

Vel, vel....

Hvordan går det med disse gutta der oppe i Trondheim som var så godt i gang med Fremo bygging? Dere skrøt sånn av at dere har en plass som heter Fremo og. Er det blitt noe bygging? Kan vi forvente å se noen av dere på treffet her i vest i September? eller har det rett og slett forsvunnet i sanden??.

Dette innlegget er rett og slett for å fyre opp litt. . Må komme i gang nå hvis det skal holde.....



Edited by Ørjan - 15 mars 2006 at 15:53
Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Back to Top
einjen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1335
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einjen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 mars 2006 at 15:54
Originally posted by Ørjan Ørjan wrote:

Vel, vel....

Hvordan går det med disse gutta der oppe i Tronheim som var så godt i gang med Fremo bygging? Dere skrøt sånn av at dere har en plass som heter Fremo og. Er det blitt noe bygging? Kan vi forvente å se noen av dere på treffet her i vest i September? eller har det rett og slett forsvunnet i sanden??.

Vel, personlig så sitter jeg å venter på et byggesett som snart skal komme (idag?).
Og ellers er jeg opptatt med å pleie syke barn og samboer.... så MJ havner desverre et stykke ned på lista for tiden.
--

Einar Næss Jensen

Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk

http://einarblog.homemade.no/einarblog
Back to Top
midnight View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote midnight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 mars 2006 at 16:20
Hvordan det går med bygging av Fremo-moduler vet jeg lite om, men kan avsløre at TMJK vil invitere til ei helg med trafikkspill og ymse byggekurs i slutten av april. Flere detaljer følger senere...
Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Back to Top
-TUR- View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -TUR- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 mars 2006 at 16:46

Originally posted by midnight midnight wrote:

(...)TMJK vil invitere til ei helg med trafikkspill (...) i slutten av april. (...)

Ørjan - du får vel putte handlingene der kjeften er da  Det er koselig på besøk i TMJK - så vi får vel ta en tur oppover i april da...

 

 

-TUR-

Tore Urvik
Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet


Joined: 08 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 786
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 mars 2006 at 19:56
Jeg må vel melde meg som en av de fra den landsdelen selv om det er 50 mil til, til min modul. Byggingen av Grungen har stått stille siden i høst da vi begynte med nattflyging. Da begynte det også å lekke vann inn i et vindu i stua så nå er nesten hele stua ferdig oppusset. Mangler bare et strøk maling på 2 dører så er jeg ferdig. Da kan vi begynne igjen... eller kanskje ikke. På søndag drar man 3 uker til Nederland med jobben. Får vel ta med meg loddebolten å lodde litt kontaktledning!!!
Ellers så skal man jo til Tr.heim på denne happeningen! Det må man jo få med seg!
Modellhilsen

Claes
Back to Top
Ørjan View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 06 november 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 818
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ørjan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 mars 2006 at 20:45

Claes, du har skjønt det. Man tar med seg hobby og gjør det beste utav det. KL er det jo alltid bruk for...

Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.