MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Bildeopplasting på Fremo-forumet
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Bildeopplasting på Fremo-forumet

 Post Reply Post Reply
Author
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bildeopplasting på Fremo-forumet
    Posted: 14 mars 2006 at 15:47

Bildeopplasting fra egen PC virker fortsatt ikke.

Det har ikke virket (I allefall ikke for meg) etter at problemene med resten av forumet opphørte.

 

 

Back to Top
Jon S. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jon S. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2006 at 23:03

Hei!

I motsetning til hos Jon Einar har jeg lastet opp noen bilder, og det syntes å gå ok. Men hvor finner jeg dem - på hvilken URL??? Det blir dessverre ikke flere bilder fra FREMO-treffet før jeg får dem opp her, for hjemmesiden min er snart full... 

Mvh. Jon S.

Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 mars 2006 at 20:02
Hei.
Hvis du får opp vinduet for opplasting av bilder, men at bildet ikke vises i teksteditoren umiddelbart etterpå, er det en feil. Bildet skal komme umiddelbart etterpå.

Ser at det ligger et par bilder inne på din profil. URL er f.eks http://forum.mjf.no/mjbilder/jons/0458skuggevik.jpg

Sjekk om de bildene du mener er opplastet, ligger på denne adressen ved å bytte ut filnavnet i linken ovenfor.

Jobber med å få løst problemet, men folk med kompetanse på forumet er sterkt ønskelig!

Håper vi snart finner en løsning. Takk for at dere sier ifra!

Hilsen Pelle
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 mars 2006 at 20:59
Hei.
Gladmelding fra webmaster: Det er nå endelig mulig å laste opp bilder i forumet igjen!

Test på bilde lastet opp nå (bildet er tatt av Jon S.):

Lykke til alle sammen!

Hilsen
Morten Pelle Korsmo
Nettgruppen
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,142 seconds.