sirup |
Post Reply |
Author | |
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 mars 2006 at 10:17 |
forumet er som sirup, bare treigere......
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Håper sirupen er tynnet ut drastisk nå. (Og det er ikke en dag for tidlig, nei...) Nu skal nemlig alt gå så meget bedre. Fastname har flyttet litt på serverparken sin, og lovet at alt skulle bli helt bra etter natt til fredag. Fra mitt surfested later det til at det stemmer - håper det er slik for andre også? |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja det var andre boller. Det eneste som er sånn middels iriterende nå, er at jeg må skrive inn captcha-koden hver gang jeg logger meg på (siden jeg bruker fire forskjellige maskiner i løpet av dagen så er det et problem for meg..... eller iallfall et irritasjonsmoment, og jeg ser ikke helt hva godt den gjør. Det er greit å ha en sånn sjekk når en konto opprettes, men etter det kan jeg ikke se hva nytte den skal ha. |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! Ja, nu går alt så meget bedre , som en kjent herremann i regjeringsposisjon så fint sa en gang i tiden. Jeg SLIPPER å logge meg inn. Bare klikker på linken, og vips, så er jeg inne. Ikke spør meg hvordan...Det er vel den enkeltes nettleser og dennes instillinger som avgjør det ? MJ-hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bildeopplastingen i FREMO-forumet funker fortsatt ikke
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |