Opplasting av bilder i det nye forumet |
Post Reply |
Author | |
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 februar 2006 at 10:07 |
Vi har flyttet det nye forumet, og har for tiden problemer med
opplasting av bilder. Dette regner jeg med vi har på plass i løpet av
mandag den 12. februar.
Mvh Morten Pelle Korsmo Nettgruppen |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Når jeg trykker på et emne under "Aktive emner" kommer denne meldingen opp:
Microsoft VBScript runtime error "800a000d" Type mismatch: "CInt" /forum/forum_posts.asp, line 226 Går jeg derimot inn via det aktuelle "rommet" så får jeg opp teksten i emnet. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du oppdatert "Favorittmappen" din med riktig adresse til forumet, dvs: |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
God morgen BR
Jeg fikk opp listen over nye emner, så langt alt vel. Men når jeg skulle lese derimot. Nå fungerte alt som det skulle, jeg fikk innlegget rett opp fra "aktive emner". Denne dataen, denne dataen. . . . . |
|
MVH
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg prøvde å forklare årsaken til dette i går, men det var det sikkert ingen som fikk med seg:
Jeg hadde tydeligvis rett i at det ikke er alle som forstod dette med ny mapppe. Mvh Heine |
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
Skal ikke underslå det faktum at jeg ingenting fotstår
Dette er altså den adressen til "aktive emner" jeg har benyttet. "http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=1294&get=last" Her får jeg opp emnetittelene, men altså ikke innholdet. Men nå endrer jeg linken til den nye så får vi se. |
|
MVH
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
Nei, det hjalp ikke.
Samme feilmelding ved forsøk på å åpne innlegg fra "aktive emner". Ny link hjalp ikke. En nøtt for rette vedkommende? |
|
MVH
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fungerer det ikke med denne: http://forum.mjf.no/active_topics.asp? Den fungerer hos meg...
Mvh Heine |
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(0)
|
Nope.
Det pussige er at om jeg prøver å lese innlegget direkte fra "aktive emner" dukker feilmeldinga opp. Går jeg så inn i det aktuelle rommet og prøver å lese er alt i orden. Blar jeg meg så bakover til tidligere "aktive emner" så lykkes det meg fremdeles ikke å lese innlegget. "Oppdater" hjelper heller ikke. Velger jeg derimot aktive emner fra menyen i det aktuelle rommet er plutselig alt i orden. Jaja. |
|
MVH
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |