MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - sporplan
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

sporplan

 Post Reply Post Reply
Author
peter View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 30 desember 2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: sporplan
    Posted: 22 januar 2006 at 22:16
Er der ikke nogle som har nogle gode sporplaner liggende, som de kan sætte ind her, jeg mangler ider til min nye bane, alle typer forslag er velkommende Laughing

min sidste egen ide ser sådan her ud, men den er jeg ikke helt tilfreds med, kom med dit forslag Smile

Märklin | HO | C Track | Digital | I+II+III+IV+V



Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 januar 2006 at 22:39
Hei, Peter!

Kan du legge ut planen sett ovenfra, så blir det enklere å se hvordan den ser ut!
Hva er trafikkideen? Forbilde? Tidsperiode? Vil du helst kjøre tog eller skifte vogner? Skriv litt om hva du ønsker deg, så kan det være du får noen tips!

Henning L
Back to Top
peter View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 30 desember 2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 januar 2006 at 22:56

jeg kører DSB epoke V, vognskift osv. siger mig ikke så meget mere, da min nuværende bane, ender i en stor ende station, havde tænkt på den næste skulle være en sidebane strækning, muligvis dobbelt hovede strækning

Banen er 570 cm X 420 cm max brede 120 cm



Edited by peter
Märklin | HO | C Track | Digital | I+II+III+IV+V



Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.