Roco startsett |
Post Reply |
Author | |
Rune_N
Viderekommen Joined: 23 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 58 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 desember 2005 at 23:21 |
Lurer litt på det digitalstartsettet til Roco med damplok. |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kan kjøpe loket løs også. Koster 839 og 530 for Br80. Felles for lokene er at de er av playtime serien til Roco, dvs billiutgave med mindere detaljer osv. Følger med dekaler på begge lokene, men ingen av disse har vært brukt i norge.
|
|
A matter of life and death
|
|
PR
Medlem i MJF Joined: 04 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 372 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
BR 17 maskinen har ikke noen tilsvarende Norsk forbilde. Den har noen likhetstrekk med NSB type 30, men ikke mange. Jeg er ingen ekspert på damplok, så jeg tror nok noen andre med mer kunnskap om tyske lok vil kunne komme med mer informasjon. PR |
|
aleksander
Viderekommen Joined: 18 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dekalene som følger med har et nummer som passer med type 30 om jeg ikke husker feil. Understellet til det tyske loket er sånn noenlunde likt, men resten er bare tullball |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |