MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hva er problemet til NMJ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hva er problemet til NMJ?

 Post Reply Post Reply
Author
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hva er problemet til NMJ?
    Posted: 12 august 2024 at 16:19
Har de blitt så høye på seg selv at de ikke lenger gidder å ta seg bryet med å besvare kundehenvendelser? Nå har jeg i snart 3 måneder ventet på svar på en forespørsel jeg sendte i slutten av mai, og selv etter to purringer hører jeg ikke et pip tilbake. Og ja, jeg vet at mailene mine er mottatt, da jeg har egen mailserver og kan spore leveringen.

Nå er jeg drittlei, for å si det pent, og setter ned foten. Mail fra NMJ er fra nå av blokkert i min innboks, og jeg kommer ikke til å bruke en eneste krone til på verken NMJ eller produktene deres. Nå har jeg fått nok!

Jeg har hørt at det er mye negativt om NMJ på Facebook, men siden jeg ikke er på FB selv kan jeg heller ikke delta i diskusjonene der, så da får jeg heller lette på trykket i de kanalene jeg faktisk har tilgang til.

Moderator må gjerne slette dette innlegget om det blir ansett for upassende.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Superspeed500 View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 01 januar 2016
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Superspeed500 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 august 2024 at 17:03
Personlig har jeg hatt en tilsvarende opplevelse med en henvendelse til NMJ Cry Jeg sendte inn en henvendelse 14. april. Første svar kom faktisk 16. april, så det var svært raskt. Etter det har det dog tatt fryktelig lang tid å få fornuftige svar. Har måttet purre 5 ganger (og da har jeg helt bevist unngått å purre i fellesferien).

Heldigvis virker det som det går i orden nå Smile Så når det gjelder kundehenvendelser i det siste har de litt å gå på, noe som jeg synes er fryktelig synd siden jeg personlig føler at NMJ er en viktig aktør innen norsk modelljernbane. Kan jo naturlig nok ha en sammenheng med brannen. Håper det står bra til med dem og at de har kommet seg etter brannen.

Når det er sagt var jeg meget fornøyd med kundestøtten til NMJ sist gang jeg kontaktet dem i 2016 anngående problemer jeg hadde med et startsett fra dem. Den gangen ga de gode svar og svarte raskt.

Utover dette er jeg fornøyd med de to modellene jeg har kjøpt fra NMJ og kommer høyst sannsynlig til å fortsetter å kjøpe modeller fra NMJ der det er hensiktsmessig. Dog mest sannsynlig at jeg kommer til å handle NMJ-modeller fra Togbutikken, siden de leverer lynraskt og har flott kundebehandling.
Superspeed500
https://superspeed500.com/mrr/
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,062 seconds.