MJ Wiki problem? |
Post Reply |
Author | |
SveinF
Veteran Joined: 15 november 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 april 2023 at 11:09 |
Jeg har problemer med MJ Wiki. Når jeg åpner wiki får jeg flere skjermsider med synlige php kodelinjer/feilmeldinger i browser. Finner infoen som jeg leter etter nede i tråden, men noe virker å være feil. Har samme problem på flere PC'er så antar at det er et problem med kilden.
Noen som kan se på dette? Edited by SveinF - 23 april 2023 at 11:10 |
|
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Ja, det er et problem der. Det skjedde ved oppgradering av PHP og selve wiki-versjonen. Litt usikker på hva som skal til. Om noen der ute har god peiling på PHP så meld fra
|
|
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Finn ut hva slags php-versjon som kjører wikien, og oppgrader så wikien til at den takler php-versjonen. Problemet er dessverre velkjent.
|
|
Svein S
|
|
Lars-Erik K
FREMO-forummedlem Joined: 19 mars 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Var inne på siden for ikke lenge siden. Når blir denne feilen fikset?
|
|
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Godt spørsmål :-)
Jeg aner ikke. Jeg gjorde et ærlig forsøk på å oppgradere wiki og php i januar, men det kræsja. Fikk nylig tips fra en kar om noen småting så jeg har forsøkt litt igjen i går og i dag, men det blir ikke bra. Så vi trenger hjelp fra noen som kan php og wiki.
|
|
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |