MGP (Møllehem gårdsproduksjon) |
Post Reply |
Author | |
Jacob
Medlem i MJF Joined: 23 september 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 35 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 november 2022 at 15:48 |
Hei, smartphone interface finner ingen dekoder som er koblet til den. LocoNet sender ut "meddelanden" til dekoderene (blinker rødt) men ingen tilbakemelding i app. Smartphone interface kommer opp i app. Er det noen på Nord-Jæren som har en MGP BT-interface så jeg kan få testet systemet?
Hilsen Knut
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, dumt spørsmål sannsynligvis men: Har du registrert enheten i selve telefonen? Dårlig formulert, jeg vet, men slik du parer en ny handsfree i telefonen må du også pare bluetoothinterfacet i telefonen.
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Jacob
Medlem i MJF Joined: 23 september 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 35 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, ja jeg har BT-kontakt (fins ingen dumme spørsmål).Er i dialog med Anders (mr MGP) for feilsøkning, han gir skrittvise trinn for å eleminere hva som kan være problemet. Det er god servise.
Hilsen Knut
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har samme gode erfaring med Anders. Du spør og han svarer ganske så umiddelbart. Finnes det en softwarebug i utstyret hans går det relativt kort tid før en oppdatering er på plass. DC
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Jacob
Post Options
Thanks(0)
|
Det viser seg at jeg har "stekt " dekoderene ved å bruke 14v på 5v siden. Hvordan jeg har klart dette er jeg ikke helt sikker på. Nå har jeg fått nye, disse fungerer utmerket!
Hilsen Knut
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |