MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Brukere har problemer med passord/registrering
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Brukere har problemer med passord/registrering

 Post Reply Post Reply
Author
TorsteinS View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TorsteinS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Brukere har problemer med passord/registrering
    Posted: 16 september 2022 at 20:01
Et par brukere melder via NJKs forum at de ikke får ordnet nytt passord eller opprettet konto på MJFs forum:
Back to Top
midnight View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote midnight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 september 2022 at 15:13
Hei! Ja, det er kjente problemer med forumet. Det ble flytta vekk fra MJF sin server for et år siden fordi den hadde store problemer med oppetiden. Vi har bytta webleverandør, men forumet er et dilemma vi ikke har noe godt svar på. Nå er det plassert på en server tilhørende Pelle og oppetiden har vært 99%, men det er ymse andre utfordringer som dette med passord.

Jeg forsøker å holde liv i det som best jeg kan og synes absolutt vi burde ha et levende forum, men når omtrent ingen bruker det er det ikke så lett å prioritere det heller. Vi burde antagelig ha installert en nytt forum, men det ser ut som om det er omtrent umulig å få overført data fra dagens forum til andre forumplattformer. Om noen har gode tanker og innspill eller faktisk kan tenke seg å hjelpe til så er det omtrent fritt fram. Vi har ledige stillinger som webmaster, forumadmin og moderator. Ta kontakt i dag Smile

De som har behov for hjelp med innlogging kan kontakte meg på medlem@modell.....foreningen.no
eller sende oss en melding via https://modelljernbaneforeningen.no/mjf/kontakt-oss/
Jeg er som regel innom forumet flere ganger pr. dag, men har vært opptatt med andre ting denne helga. Smile

Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,046 seconds.