MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - LEGO for de store
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

LEGO for de store

 Post Reply Post Reply
Author
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: LEGO for de store
    Posted: 17 desember 2005 at 22:09

Det er store dimensjoner over denne:

LEGO STAR WARS REBEL ATTACK CRUISER

http://cgi.ebay.com/8-Ft-One-of-a-Kind-LEGO-STAR-WARS-REBEL- ATTACK-CRUISER_W0QQitemZ6022866702QQcategoryZ19009QQrdZ1QQcm dZViewItem#ShippingPayment

mvh KnuT

PS. hvordan kan jeg gi  hyperlinken et klikkbart navn i stedet for den fæle lange lenken overfor?

Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2005 at 00:02
Skikkelig stilig! Og den har kommet bra opp i pris også...

Klikkbart navn: Skriv først teksten som skal klikkkes på, så markerer du den og klikker på hyperlink-ikonet , og skriv linken inn i boksen som kommer opp.
Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2005 at 02:43

Heine, takk for svar,

jeg førsøker dette:

Kjempestort lego stjernekrigsskip på e-bay

Ser man det, aldri for sent å lære noe nytt.

Et lite spørsmål til. Har vanskeligheter med å logge meg inn på forumet i Firefox. Noen få ganger går det, men aktive emner lever sitt eget liv og finner fram til forskjellige datoer når jeg var inne sist for hver gang jeg logger inn. Hmm merkelig

mvh Knut

Back to Top
Hans-Ingve View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 28 august 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hans-Ingve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2005 at 13:10
sykt legoromskip.
har selv det største skipet som har vært for salg,
hvis ikke dette kommer på markedet da.*skryt skryt.
Back to Top
einjen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1335
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einjen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 desember 2005 at 14:21
Originally posted by Hans-Ingve Hans-Ingve wrote:

sykt legoromskip.
har selv det største skipet som har vært for salg,
hvis ikke dette kommer på markedet da.*skryt skryt.


Hvilket skip var det da?
--

Einar Næss Jensen

Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk

http://einarblog.homemade.no/einarblog
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 desember 2005 at 20:49
Originally posted by KnuT KnuT wrote:

Et lite spørsmål til. Har vanskeligheter med å logge meg inn på forumet i Firefox. Noen få ganger går det, men aktive emner lever sitt eget liv og finner fram til forskjellige datoer når jeg var inne sist for hver gang jeg logger inn. Hmm merkelig

mvh Knut



Jeg bruker Firefox uten de store problemene. Av og til når jeg returnerer til Active Topics etter å ha lest et innlegg gjør leseren en refresh slik at alt er borte, også det jeg ikke hadde rukket å lese. Men innloggingsproblemer har jeg ikke. Har jeg logget meg på fra en annen maskin må jeg riktignok logge meg på når jeg kommer hjem igjen, men det er forumspesifikt.
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 desember 2005 at 21:08
Originally posted by Dag Cato Dag Cato wrote:


... etter å ha lest et innlegg gjør leseren en refresh slik at alt er borte, også det jeg ikke hadde rukket å lese.

Det problemet opplever jeg også med nettleseren Opera.
Jeg regner med at det har noe med innstillingen på forum-motoren å gjøre - "noe" som ikke lar oss lese ferdig trådene under Aktive emner. Dette bør vel noen kunne fikse vel ...
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 desember 2005 at 21:31
Er det ikke sånn fordi færrest mulig skal få med seg trådene som havner litt ned på siden da... internforumet f.eks. 

Mvh Heine (som forøvrig hadde mye LEGO romfartsmodeller når dette ble lansert en gang på 80-tallet)
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 desember 2005 at 22:46

Originally posted by KjellAn KjellAn wrote:

Originally posted by Dag Cato Dag Cato wrote:


... etter å ha lest et innlegg gjør leseren en refresh slik at alt er borte, også det jeg ikke hadde rukket å lese.

Det problemet opplever jeg også med nettleseren Opera.
Jeg regner med at det har noe med innstillingen på forum-motoren å gjøre - "noe" som ikke lar oss lese ferdig trådene under Aktive emner. Dette bør vel noen kunne fikse vel ...

.. og jeg kan henge meg på den - med Internet Explorer opplever jeg stadig det samme.

Så jeg må si meg enig med Kjell (tror jeg ) i at jeg tror det ligger på nettstedet ....

Bjørn Egil
Back to Top
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 desember 2005 at 22:49
Skjer av og til med Explorer hos meg også.
Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 desember 2005 at 23:14
Originally posted by KjellAn KjellAn wrote:


Det problemet opplever jeg også med nettleseren Opera.
Jeg regner med at det har noe med innstillingen på forum-motoren å gjøre - "noe" som ikke lar oss lese ferdig trådene under Aktive emner. Dette bør vel noen kunne fikse vel ...


Faktisk har jeg aldri opplevde det med Opera som jeg har brukt i flere år.
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Hans-Ingve View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 28 august 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hans-Ingve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 desember 2005 at 07:53
jeg opplever heller ikke noe problem med opera
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.