Train Controller |
Post Reply ![]() |
Author | |
mikki ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 516 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 august 2020 at 11:00 |
For å få tilbakemelding på de forskjellige strekk i sporet ved bruk av TC må man da ha koblet egen ledning på begge skinnestrengene eller holder det med den ene?
|
|
![]() |
|
Milan Marfi ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 26 desember 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Esu og digikeijs sine trenger du bare en ledning et isolertspor område fra modulen, den andre skinnestrengen få strømmen direkete. Se på bruker manualen til denne. https://www.digikeijs.com/en/dr4088rb-opto-16-channel-r-bus-feedback-module.html |
|
![]() |
|
mikki ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 516 |
Jeg isolerer begge skinnestrenger. Har det noe betydning i denne sammenheng. Bruker ESU til mine vekslere, så det er vel best å bruke ESU fremover også for tilbakemelding. Noe tips i den sammenhengen?
|
|
![]() |
|
Milan Marfi ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 26 desember 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 9 |
Nei det har ingen betydning, bruk en levrandør til veksler og en levrandør for feedback, (kan være den samme) best og kjenne et system godt. Jeg bruker ESU til veksler, Digikeijs for tilbakemelding og Signalsidan for signaler.
|
|
Kjører mest Norskt Ho
Bruker Z21 og Train controller Gold |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |