MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - MJ-bladet 2/19
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

MJ-bladet 2/19

 Post Reply Post Reply
Author
GeirM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 19 oktober 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 251
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote GeirM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: MJ-bladet 2/19
    Posted: 23 juli 2019 at 12:16
MJ-bladet 2/19 er ute nå, og her er noe av innholdet: https://vimeo.com/348204568/1d624cc0f5
Med vennlig hilsen
Geir Melgårdsbakken, CCO Tøff-tøff MEDIA
Redaktør MJ-bladet, Modelljernbaneforeningen i Norge
Back to Top
Kleindorf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 20 desember 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 121
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Kleindorf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 juli 2019 at 15:44
I postkassa lå det et rykende ferskt MJ Bladet nr. 2. En kjapp gjennomgang viser atter en gang at redaksjonen har klart å ta over stafettpinnen fra TMJK på et absolutt bra nivå - noe jeg før trodde skulle bli heller vanskelig.
Det er mange interessante og inspirerende artikler i bladet, som jeg vil prioritere før annen god sommerlektyre... Smile
Jeg vet det er lagt ned mange timer med godt arbeide her, så all ros til redaksjonen. Og jeg vil tro at utgivelsene framover vil være i rute. Det er viktig og bra for både MJF, MJ Bladet og ikke minst MJ-miljøet i Norge.

Your mind is like a parachute - it doesn"t work before it is open : Frank Zappa (norsk HO, Fremo, US O skala)
Back to Top
GeirM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 19 oktober 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 juli 2019 at 22:16
Tusen takk for fin tilbakemelding - ja nå er vi endelig tilbake der vi skal være utgivelsesmessig.
Med vennlig hilsen
Geir Melgårdsbakken, CCO Tøff-tøff MEDIA
Redaktør MJ-bladet, Modelljernbaneforeningen i Norge
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.