INTELLIBOX....hvor er du?? |
Post Reply ![]() |
Author | |
webmakker ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 06 oktober 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 desember 2005 at 22:20 |
Jeg ser i uttallige innlegg på diverse fora, at Uhlenbrock Intellibox er det som stort sett omtales som det beste alternativet for digitalstyring. Jeg har søkt i alle kroker på nettet, bladd gjennom haugevis av både M&E og MJ-bladet uten å finne en eneste opplysning om hverken forhandlere eller priser etc. Edited by webmakker |
|
Bjørn H.
************************ rollin" & railin" into the southern Sunset.... |
|
![]() |
|
JanT ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Steen ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
prøv modellcompagniet f.eks.
|
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1629 |
Forøvrig vil jeg bare få skyte inn at det som omtales som det beste valget for andre ikke nødvendigvis er det beste valget for deg da Eirik |
|
![]() |
|
webmakker ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 06 oktober 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Joda, jeg fant denne linken, men jeg tenkte helst på norske forhandlere. Og på Modellcompagniets sider står det ikke en døyt om at de forhandler Intellibox..... Edited by webmakker |
|
Bjørn H.
************************ rollin" & railin" into the southern Sunset.... |
|
![]() |
|
halvors ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Hei Bjørn Jeg kjøpte i sin tid min IB hos Amundsen, men det ser ut som det er slutt (i alle fall ikke nevnt på websidene). Eventuelt får du sende en mail til produsenten og spørre Hilsen Halvor, AMJK |
|
![]() |
|
Steen ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Hvis du har litt tålmodighet med oss vil vår webshop også få disse produkter med - TTT (ting tar tid) Vi ville gjerne ha alt med med en gang men vi jobber så raskt vi kan - det er bare å ta en telefon til butikken. Åpen hver dag 10:00-17:00
|
|
![]() |
|
einjen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Hvilken butikk er du da? |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
![]() |
|
Frans ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 157 |
Det er Modellcompagniet i Oslo: telnr 24 20 14 59
|
|
Hilsen, Frans
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |