MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Flott Jevnaker-messe uten MJF
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Flott Jevnaker-messe uten MJF

 Post Reply Post Reply
Author
KGB View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 30 januar 2018
Status: Offline
Points: 77
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KGB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Flott Jevnaker-messe uten MJF
    Posted: 18 mars 2019 at 10:08
...

Edited by KGB - 16 april 2019 at 23:38
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2019 at 18:05
Originally posted by KGB KGB wrote:

La nå heller den dyktige redaktøren av Modell & Elektronikk overta hele  bladet, som eksempelvis kan presenteres med ti rene foreningssider og mj inne i hans nåværende tidsskrift. Dette har han sagt seg villig til dersom all regularitet fra foreningen uteblir. Ikke la det beste bli det godes fiende når ressursene uteblir.


Et samarbeid med NJK og "På Sporet" kunne også vært et alternativ.



Edited by Håvard H - 18 mars 2019 at 18:05
Back to Top
KGB View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 30 januar 2018
Status: Offline
Points: 77
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KGB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2019 at 18:18
...

Edited by KGB - 16 april 2019 at 23:38
Back to Top
midnight View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1145
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote midnight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2019 at 20:08
Originally posted by KGB KGB wrote:

Flott mj-messe på Jevnaker i helgen. Brukt mj i bøtter og spann og haugevis med blide besøkende fra fjern og nær. Modelljernbaneforeningen glimret dessverre med sitt fravær. 
Dette skyldes at ingen av styremedlemmene hadde anledning til å stille på dette arrangementet. Såvidt jeg vet har vi heller ikke klart å verve noen andre frivillige til å stille opp på vegne av MJF hverken til dette arrangementet eller noen av de andre kommende utstillingene.

Om det allikevel er noen der ute som kan tenke seg å stille opp for å selge MJ-blader, verve medlemmer og snakke positivt om vår fantastiske hobby er det bare å ta kontakt på medlem@mjf.no. 
Lønn i himmelen!

Gleder meg til å gå gjennom alle henvendelsene og har tatt fri fra jobben i morgen for å rekke over alle...

Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Back to Top
KGB View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 30 januar 2018
Status: Offline
Points: 77
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KGB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2019 at 20:23
...

Edited by KGB - 16 april 2019 at 23:39
Back to Top
KGB View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 30 januar 2018
Status: Offline
Points: 77
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KGB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2019 at 20:29
...

Edited by KGB - 16 april 2019 at 23:39
Back to Top
Skift View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 30 mars 2014
Status: Offline
Points: 23
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Skift Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2019 at 22:26
Det hveser og bråker fra Hadeland! Men det er stort sett bare Damp som slippes ut, uten noen substans! :-) Så bare vent til det gir seg.
Back to Top
GeirM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 19 oktober 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 251
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote GeirM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2019 at 22:42
Hei,

Aller først - jeg forstår kritikken, og i forhold til messen på Jevnaker så er det riktig at MJF meldte interesse for å delta som utstiller. Dessverre så klarte vi ikke å stille mannskap denne gangen, men minner om at MJF har vært representert ved de største messene i fjor. Vi beklager selvfølgelig at slike ting skjer, men så lenge foreningen er drevet av så få mennesker som det vi er nå - så er det vanskelig å få kabalen til å gå opp.

Hva MJ-bladet angår så blir nr. 4/18 levert til trykkeriet i morgen og sammen med dette følger giro for kontingent 2019. Vi jobber parallelt med dette med både nr. 1, 2 og 3 - men som tidligere nevnt sliter vi fortsatt med etterslepet fra i fjor. Som jeg antydet i lederen for nummer 3/18 så er mitt inntrykk at ingen tør å ta tak i bladet fordi man ikke aner hvor mye arbeid det er. Jeg har det siste året virkelig fått føle på kroppen at denne antakelsen er berettiget. MEN - jeg har troen på at vi med gode rutiner, strenge deadlines og dyktige mennesker i redaksjonen (med de riktige støtteverktøyene) kan få dette til.

Vi i redaksjonen har forpliktet oss til fire nummer i år, og det skal vi levere. Min personlige mening er at så lenge vi har en forening som heter Modelljernbaneforeningen i Norge - ja så skal vi ha et blad som heter MJ-bladet - og det skal være laget av og for foreningens medlemmer.

Edited by GeirM - 18 mars 2019 at 22:57
Med vennlig hilsen
Geir Melgårdsbakken, CCO Tøff-tøff MEDIA
Redaktør MJ-bladet, Modelljernbaneforeningen i Norge
Back to Top
KGB View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 30 januar 2018
Status: Offline
Points: 77
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KGB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2019 at 22:53
...


Edited by KGB - 16 april 2019 at 23:39
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.