gummivulst |
Post Reply ![]() |
Author | |
Arne Syverstad ![]() Viderekommen ![]() Joined: 08 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 januar 2019 at 17:01 |
Hei
Noensom vet hvor man kan få kjøpt gummivulster som sitter på overgangen mellom vogner? H0 Hilsen Arne Syverstad
|
|
![]() |
|
Kjell H. ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal du ha fleksible vulster eller faststøpte av plast? Mange produsenter leverer slike i plast (som ikke er fleksibel). Skal du ha fleksible vulster, så hadde jeg vurdert tynn krympestrømpe - eller kanskje Lego Technic Pneumatic slange (som leverer i flere farger, deriblant sort). Fleksible "harminikaforbindelser" mener jeg ble laget av en fransk produsent som heter G.P.P in F-03170 Montvicq. De er kanskje identiske med det du finner på Agder Modell BM69?
|
|
![]() |
|
Arne Syverstad ![]() Viderekommen ![]() Joined: 08 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
Det holder bra med stiv plast.
|
|
![]() |
|
Grønd ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 05 mai 2006 Status: Offline Points: 27 |
Hva med disse: http://tmjkonsult.se/vagnar/SF02.html
|
|
![]() |
|
Jeg tenker på gummipølsene som sitter på moderne vogner
|
|
![]() |
|
CKT-1 ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 25 februar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
CKT
|
|
![]() |
|
Riktig
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |