Frankfurter Pfanne HO |
Post Reply |
Author | |
Frostnatt
Viderekommen Joined: 12 oktober 2017 Location: norge Status: Offline Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 desember 2018 at 16:32 |
Hei og håå
Jeg har et lite problem. Raufoss kirke mangler takstein. Problemet er at jeg ikke bestilte to plater den gangen. Kjøpte bare en og trodde det skulle holde. Så viste det seg å ikke være nok og på NMJ hadde de ikke på lager. Forhåndsbestilte, men etter litt mer undersøkelse der NMJ hørte med produsenten Noch, viste det seg at det ikke var i produksjon lenger. Dette er det taket som passer best til modellen og den er snart ferdig. MEN... Dette mangler, og jeg har prøvd med samme produkt i N skala, men det sier seg selv at ikke går. Heller ikke andre typer tak kan erstatte det som mangler. Så spørsmålet er: Har noen en slik plate de kan unnvære, slik at jeg kan få denne modellen ferdig. Betaler selvsagt, dersom det er noen som har. |
|
SHG
|
|
SveinF
Veteran Joined: 15 november 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
Om du har artikkelnummeret finner du mye på ebay.de
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sånn (litt ) off topic kan jeg nevne at her i Sarpsborg legger de om kirketaket for tiden, og legger da solcelle-takstein.
Men det er sikkert ikke aktuelt for deg å modellere ...?
|
|
Bjørn Egil
|
|
Frostnatt
Viderekommen Joined: 12 oktober 2017 Location: norge Status: Offline Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
|
He he.. Solceller ja.. Nei det er nok ikke Raufoss modent nok for enda, selv ikke i HO på skrivebordets vestre distrikt.
|
|
SHG
|
|
Frostnatt
Post Options
Thanks(0)
|
Men helt seriøst, noen må da ha noe sånt liggende, som de kan tenke seg å selge?
|
|
SHG
|
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du noe nr på produktet, er vanskelig å se på bildet helt nøyaktig hva du har.
|
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
Johannn
Medlem i MJF Joined: 09 april 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du sett på eBay?
Lenke Men om det er rett farge veit eg ikkje. Edited by Johannn - 18 desember 2018 at 15:39 |
|
Norsk H0 2005-, Digitrax Xephyr Xtra, Z21, foreløpig lagra i skap pga oppussing, samt settrackbane sporadisk oppsatt for at junior skal få køyre tog.
|
|
Frostnatt
Post Options
Thanks(0)
|
Etter en liten studietur til Köln, ble problemet løst. Noen vogner ble det på lasset også. Merkelige greier det der ;p
Edited by Frostnatt - 26 januar 2019 at 13:44 |
|
SHG
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |