MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Digital styring av ROCO, svingskive.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Digital styring av ROCO, svingskive.

 Post Reply Post Reply
Author
lokomotiv2770 View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 26 januar 2011
Location: NO
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lokomotiv2770 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Digital styring av ROCO, svingskive.
    Posted: 18 oktober 2018 at 13:27
Hva og hvordan kan jeg styre en ROCO svingskive digitalt istedet for å bruke ROCO,s svingskiverkontroller.
Hva trenger jeg som dekoder for dette?

Back to Top
jhh61no View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 686
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhh61no Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 oktober 2018 at 21:37
Hei
Her er en som kommer snart https://www.digikeijs.com/en/dr5052-turntable-controller.html
Kommer en enda mer avansert seinere.

Eller f.eks denne https://www.nmj.no/littfinski-tt-dec-r.html

Jarle H Hansen

Bergen



Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++
Back to Top
lokomotiv2770 View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 26 januar 2011
Location: NO
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lokomotiv2770 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 oktober 2018 at 21:36
Flott, mange takk!
Back to Top
Jan-Kristian View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 17 januar 2013
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jan-Kristian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2018 at 15:58
Jeg henger meg på denne tråden.
Jeg har en Roco dreieskive 42615 som jeg har tenkt å få installert på DCC anlegg.
Har lest meg frem til at en vendesløyfe modul f.eks Digitrax sin vil fungerer Det jeg lurer på er om hvorfor ene halvdelen av dreieskiven skal ha pluss og minus på skinnestrengen motsatt av andre halvdelen? Det står så i manualen ihvertfall. Noen som har erfaring med dette og gjerne en detaljert kobling som må til. Skal ha 8 tilkoblingsspor på skiven.
Mvh
Jan-Kristian
Back to Top
rfg View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 02 mars 2016
Location: Norwegen
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rfg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 november 2018 at 07:25
god morgen.
Jeg har en LDT TT-DEC til salgs. Ta kontakt om en av dere er interessert!
Back to Top
jhh61no View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 686
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhh61no Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 desember 2018 at 22:34
Er det Roco utgaven eller Fleischmann /Märklin utgaven ?
Jarle H Hansen

Bergen



Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++
Back to Top
rfg View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 02 mars 2016
Location: Norwegen
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rfg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 desember 2018 at 22:36
Tenkte den var markert som solgt! Sorry!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.