Informasjon etter generalforsamling 2018 |
Post Reply |
Author | |
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 april 2018 at 08:21 |
Det er flere enn meg som av private årsaker ikke fikk mulighet til å delta ved generalforsamling og veterantogskjøring i Bergen sist helg. Bortsett fra at det har fremkommet i sosiale media at Morten Pelle Korsmo ikke lenger har noe verv vil jeg oppfordre det nye styret til å komme på banen asap:
- informasjon om nytt styre og redaksjon for mj-bladet - synlighet ved deltakelse her i forumet - generell respons Ser frem til slik informasjon... mvh Arne Lie |
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Det har jo gått bare 3 dager siden Generalforsamlingen valgte nytt styre. Jeg synes det er rimelig at de tillitsvalgte skal få holde ett konstituerende styremøte og fordele roller seg i mellom før man begynner å etterlyse informasjon på nett. Videre meningsutveksling i denne sak hører hjemme i delforumet "Forum for MJF medlememr - foreningssaker, etc".
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er enig med Roger. Info kommer sikkert så snart det nye styret har konstituert seg.
Jeg har påtatt meg å hjelpe til med MJ-bladet slik at det kommer ut, så jeg har en viss aktivitet selv om jeg ikke har noen verv. Når det er sagt, trenger vi fremdeles en fast redaksjon, så alle som vil kan bare å melde seg :-) |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |