Arendal stasjon |
Post Reply |
Author | |
Halm
Viderekommen Joined: 31 oktober 2017 Location: Polen Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 desember 2017 at 16:02 |
Hei,
Jeg heter Marek, jeg er fra Polen (jeg beklager stavemåten, jeg bruker tolk). Jeg samler materialer om Arendal stasjon, og jeg har et spørsmål, har noen en bedre ide å se dimensjonene til bygningen? " border=""> |
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei,
Du har vel kanskje funnet ut av dette selv for lenge siden men hvis ikke så kanskje Arendal Modelljernbaneklubb kan være til hjelp. http://arendalmjklubb.blogspot.no/
|
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hi Marek,
I may be able to help as I have built a model of this building myself. I do not have exact measurements here now, but may be able to find out. Send me a PM and we can take this further. Best regards Halvor |
|
Halm
Viderekommen Joined: 31 oktober 2017 Location: Polen Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hi Laurenz, hi Halvor
Thank you very much for your help, I already have these dimensions. Best regards Marek |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |