Skala Designs dvergsignaler |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 september 2017 at 05:19 |
Jeg har erfart at på noen av disse signalene jeg har montert er det ikke samsvar mellom ledningsfargene og det som det oppgis på pakningen. Er dette gjennomgående, eller har jeg bare vært uheldig med å ha fått av en batch der dette er byttet om?
De jeg har fått, har i hvert fall denne tilkoblingen: Venstre oppe (kjør) - mørk grønn (SD har rød) Venstre nede (felles) - noe lysere grønn på noen, samme som venstre oppe på andre. Høyre på skrå oppe (Varsom) - rød (SD har grønn) Høyre nede (stopp) - blå/lilla 12 V tilkobling - gul/oransje |
|
Svein S
|
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Svein,
Jeg har også oppdaget det samme, og har funnet ut at jeg alltid må teste tilkoplingene før jeg kan være sikker på hvordan de skal koples. Det virker som om fargene kan være litt "tilfeldig" på noen eksemplarer . Hilsen Halvor |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |