MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - MJ på TV
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

MJ på TV

 Post Reply Post Reply
Author
Roarj View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 42
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roarj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: MJ på TV
    Posted: 23 november 2005 at 16:05

Hei

NRK Østlandssendinga har vært hjemme hos meg i dag og gjort opptak av MJ-anlegget. Etter planen skal dette sendes i Østlandssendinga i morgen torsdag kl 18.40. Innslaget vil også inneholde bilder av BM69 og 88 fra NMJ.

Innslaget vil også bli lagt ut på NRK web og kan lastes ned derfra.

God tur!

Roarj

Roarj
Back to Top
crasyhh View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 24 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crasyhh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 november 2005 at 16:45

tøft!!!! 

tv er ungdommens "guru" for dagen(dette vet jeg om!!)

så kansje noen blir interesert i vår flotte hobby! jeg prøvde meg på skolen med en form for modul jeg hadde laget for leeeeenge siden. http://mjf.no/forum_mjf/forum_posts.asp?TID=826&PN=2mye positive tilbakemeldinger men det jeg hørte mest av var "tognerd!!!!!!"

 



Edited by crasyhh

Back to Top
Hans-Ingve View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 28 august 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hans-Ingve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 november 2005 at 20:29
ikke alle ungdommer synes tog er dumt...
er 15 år og hekta på modelltog.. det blir vendlig mottatt fra andre enn meg og.
får heller tåle og være litt "tognerd"   


¨ men det er for øverig morro at det kommer noe modelltog på tv"n. det er så alt for lite.




Edited by Hans-Ingve
Back to Top
crasyhh View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 24 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crasyhh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 november 2005 at 22:06
ja jeg er snart 14 selv og jeg må nok inrømme at jeg er HEEEEEKTA!!!

Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 november 2005 at 11:30
Originally posted by crasyhh crasyhh wrote:

ja jeg er snart 14 selv og jeg må nok inrømme at jeg er HEEEEEKTA!!!


Oh yeah, det var da det virkelig begynte... Model Railroader og Krister Brandt sine artikler i Allt om Hobby var viktige her... oppdaget dette da jeg var 14. Fader"n kjøpte MR på Narvesen den sommeren, og ga det til meg - Fett!
Tok jo helt av... rett på håndlegging av spor og scratchbygging av hus og saker og ting... *mimre*



mvh
Henning L
Back to Top
Wesley View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wesley Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 november 2005 at 19:25

Hei...så ikke noe innslag, jeg. Noen som vet når det kommer??

Mvh John

Back to Top
crasyhh View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 24 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crasyhh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 november 2005 at 21:38
jeg satte av verdifull tid (har matte tentamen i morra) til og se og ventet og ventet...men det var jo ikke der

Back to Top
Knut Moe View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 02 november 2004
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Knut Moe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 november 2005 at 23:18

Inslaget ble desverre utsatt til neste uke. MJ innslag har ikke prioritet i forhold til "viktige" nyheter og dermed ble en svindelsak erstattet med MJ. Jeg kommer tilbake med mer info om når innslaget kommer.

Knut Moe
Privat brukernavn
(Ansatt i NMJ AS)
Back to Top
NiM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 06 april 2005
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NiM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2005 at 00:09
Originally posted by Knut Moe Knut Moe wrote:

...og dermed ble en svindelsak erstattet med MJ.



Det kan vel av og til være én og samme sak...




Edited by NiM
Back to Top
Knut Moe View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 02 november 2004
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Knut Moe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2005 at 02:12

Det holder nå eller?!

Dette er 4 eller 5 gangen dette bilder dukker opp på nettet. Og ja, det var festlig første gangen, og til og med andre. Men nå begynner dette å bli litt vel oppbrukt. NiM har jo hatt en uovervinnelig formkurve det siste halve året. Greit at dere har mange sympatisører der ute og som sansynligvis vrir seg i glede over å se ironisk hets av NMJ. Men kan vi kanskje la noen tråder stå uberørt av deres noe hysteriske forsøk på å være morsomme?

Knut Moe
Privat brukernavn
(Ansatt i NMJ AS)
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2005 at 08:43
Originally posted by Knut Moe Knut Moe wrote:

Det holder nå eller?!

Dette er 4 eller 5 gangen dette bilder dukker opp på nettet. Og ja, det var festlig første gangen, og til og med andre. Men nå begynner dette å bli litt vel oppbrukt. NiM har jo hatt en uovervinnelig formkurve det siste halve året. Greit at dere har mange sympatisører der ute og som sansynligvis vrir seg i glede over å se ironisk hets av NMJ. Men kan vi kanskje la noen tråder stå uberørt av deres noe hysteriske forsøk på å være morsomme?



Ooooh! Litt hårsår for tiden, Knut...
Akkja.
Mye moro kan selvsagt fort bli en overdose.

Mvh
Henning L

Back to Top
Steink View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2005 at 17:19
Originally posted by NiM NiM wrote:




Hva er finest, høyre eller venstre del av bildet?

 

Mvh

Stein Kittelsen
Back to Top
NiM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 06 april 2005
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NiM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 november 2005 at 18:24
Vår stemme går til dama!  
Back to Top
Wesley View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wesley Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 november 2005 at 19:04

Til informasjon gikk sendingen i dag.

Mvmjh

John

Back to Top
Terje Storjord View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Terje Storjord Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 november 2005 at 19:45
Herlig innslag på hele tre minutter. Spenstig MJ-filming, godt klippet mot klipp fra Filmavisen med originalen, og med besøk/intervju hos gammelgutta på Bombardier. Må ses, enten man tilhører menigheten på Strømmen eller ikke. Og Roar, det er et flott anlegg du har.

www.nrk.no, klikk Nett-TV, velg Distrikt, NRK Østlandssendingen, TV siste 12 uker, Østl.sending 18:40 29.11. Spol fram til 12:30 - og nyt.



Edited by Terje Storjord
Mvh Terje S
H0 S/N/US Ep.III DCC MBV-Små Tog
Bilder/video Ofotbanen: www.arctictrains.com
Back to Top
espyink View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote espyink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 november 2005 at 22:09

Lekkert!

Fine modeller da!

Mvh Espen N.N.

Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 november 2005 at 01:34
Flott innslag og et flott anlegg
A matter of life and death
Back to Top
GeirC View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 14 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 250
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 november 2005 at 01:51
Niiiiice! Gleder meg til min BM69 kommer.... er en stund til da. Gutta på Strømmen fortsetter å imponere!
Geir C - "I"m on a roll people!"
Back to Top
krisetoffer View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 mars 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krisetoffer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 november 2005 at 21:30

Søren! Fikk ikke med meg det innslaget...

Mulighet for og laste ned på nett?

Kristoffer

Back to Top
Knut Moe View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 02 november 2004
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Knut Moe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 november 2005 at 21:59
Originally posted by krisetoffer krisetoffer wrote:

Søren! Fikk ikke med meg det innslaget...

Mulighet for og laste ned på nett?

Kristoffer

Følg denne linken. Spol frem til 12min30sek, og dermed kan du se innslaget.

Knut Moe
Privat brukernavn
(Ansatt i NMJ AS)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.