MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - ESU ECoS
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

ESU ECoS

 Post Reply Post Reply
Author
programmeringssporet View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 12 desember 2013
Status: Offline
Points: 405
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote programmeringssporet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: ESU ECoS
    Posted: 23 august 2017 at 19:52
Hei,

Kanskje du har det samme problemet som jeg hadde ?

Prøv å programmer vekselen til adresse 1 med Multimausen.
Prøv deretter å aktivere den i Ecos'en med adresse 0 ?

Se :
http://forum.mjf.no/programmeringssporet_topic8269_page6.html

Innlegget med tittel :
"Den eneste grunnen til at jeg ville bruke sporvekslen med innebygget Digitalmotor var fordi jeg trodde jeg skulle spare tid – men der tok jeg feil :"


Back to Top
Burre View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 01 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Burre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 august 2017 at 09:29
Hei.
 
Ja, ikke noe respons fra ECos'en
 
Back to Top
Johannn View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 09 april 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 156
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Johannn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 august 2017 at 22:44
Har du prøvd å sette en av vekslene i programmeringsmodus (tror det var 5 ganger manuell veksling) og sende en kommando på en veksel adresse?
Norsk H0 2005-, Digitrax Xephyr Xtra, Z21, foreløpig lagra i skap pga oppussing, samt settrackbane sporadisk oppsatt for at junior skal få køyre tog.
Back to Top
Burre View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 01 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Burre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 august 2017 at 08:32
Hei.
Er det noen som kan gi meg svar på om det lar seg gjøre å få Roco sine digitaliserte sporveksler programmert inn i ECos command stationen. Har fra før multimaus pro, men får heller ikke den til å virke gjennom Ecos. Det er kun sporvekslene som jeg er ute etter, lokene går bra.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.