MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Kontakt med Webmaster eller moderator.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Kontakt med Webmaster eller moderator.

 Post Reply Post Reply
Author
HNoll View Drop Down
Kommersielle aktører
Kommersielle aktører
Avatar

Joined: 28 mai 2017
Location: Sverige
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HNoll Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kontakt med Webmaster eller moderator.
    Posted: 04 juni 2017 at 20:17
Hallå.
För en vecka sedan (28 maj) skickade jag ett Pm till webmaster i hopp om att kunna få handlarstatus.
Har ännu inte fått svar och undrar om det finns någon annan på forumet som har möjlighet att lämna ut denna behörighet.
Mvh Rickard
www.hnoll.se
https://www.facebook.com/HNoll-1921541644724669/
Back to Top
midnight View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote midnight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 juni 2017 at 14:32
Hei Rickard!

Har endret status på profilen din nå  Smile

Beklager at vi ikke har svart deg tidligere, men vi er ikke flinke nok til å lese spesialkontoer som webmaster etc. Den sikreste måten å komme i kontakt med noen i styre og stell i MJF uansett hva det gjelder er å sende epost til register@mjf.no  
Den leses flere ganger pr. dag og havner i vårt supportsystem slik at det lages en sak som kan følges opp.

Da venter vi i spenning på hva du har tenkt å presentere Smile

Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Back to Top
H. Lindholm View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 17 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1096
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote H. Lindholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 juni 2017 at 17:43
Det er fare for at enkelte nå vil oppfatte meg som surmaget og at "noen" blir en smule irritert, men det lar jeg stå til.
 
Noe av det viktigste når man driver et firma, en forening, et forum eller hva det nå måtte være, er at det finnes en enkel og lettforståelig kontaktmulighet for kunder/medlemmer/brukere, og at denne kontaktkanalen faktisk blir lest. Det er få ting som er så irriterende som å prøve å henvende seg gjennom den/de kanalene som står til rådighet og ikke få noe svar.
 
På MJFs hovedside er det et kontaktskjema. Jeg fant ikke noen e-postadresser. Jeg klarte heller ikke å finne noen særlig kontaktinformasjon vedrørende MJF-forumet, og på kontaktskjemaet på den vanlige nettsiden er det ikke noe valg for "Forum" e.l.
Det er mulig dette finnes et eller annet sted, men i så fall er det godt gjemt.
 
Det henvises til at den sikreste kontaktmåten er å sende e-post til adressen register@mjf.no . Hvor finner man den? Jeg har i hvert fall ikke klart å finne den noe sted. Hvis denne kontaktkanalen ikke lett kan finnes av alle er den i praksis hemmelig. Dessuten er det jo ikke naturlig å bruke en e-posadresse til noe som man føler ikke er den instansen man ønsker kontakt med.
Finnes det noen andre e-postadresser man kan bruke hvis man ikke føler seg komfortabel med kontaktskjemaer, eller man av en eller annen grunn ikke får kontaktskjemaet til å virke (det forekommer nemlig av og til)? Hvor finner man i så fall disse? 
 
Nå må det selvfølgelig også sies at dette ikke er noe enestående for MJF, det er dessverre svært vanlig mange veldig steder. Jeg har påpekt akkurat samme svakheter mange ganger, både i firmaer og foreninger. I enkelte tilfeller fikk jeg sure skyllebøtter i retur i stedet for at det ble ryddet opp. Derfor synes jeg det er veldig bra at admin beklager og forklarer overfor den som etterlyser svar.
Men det løser ikke de to grunnleggende problemene - hvordan skal brukerne finne den rette kontaktkanalen, og hvor ofte leses henvendelsene?
Back to Top
HNoll View Drop Down
Kommersielle aktører
Kommersielle aktører
Avatar

Joined: 28 mai 2017
Location: Sverige
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HNoll Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 juni 2017 at 19:05
Tackar för hjälpen Smile
Mvh Rickard


Edited by HNoll - 05 juni 2017 at 19:05
www.hnoll.se
https://www.facebook.com/HNoll-1921541644724669/
Back to Top
Laurenz View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 636
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Laurenz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 juni 2017 at 19:20
Kanskje det er en ide å automatisk videresende e-post til disse kontoer til rette vedkommende?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.