MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Søkefunksjonen virker ikke
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Søkefunksjonen virker ikke

 Post Reply Post Reply
Author
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Søkefunksjonen virker ikke
    Posted: 14 april 2017 at 09:23
Når jeg bruker søkefunksjonen opp til høyre i forumet returnerer den bare "500 Internal server error", har testet i flere ulike nettlesere med samme resultat.

Fint hvis denne kan fikses så snart som mulig, det finnes mye interessant her inne som er håpløst å finne igjen når man ikke kan søke etter det.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
SveinF View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 15 november 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinF Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 april 2017 at 10:06
Bruk søk fra google.com
Søk på el14 på forumet vil se slik ut fra google søkefeltet.

EL14 site:forum.mjf.no

Bør gi gode treff

Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 april 2017 at 11:57
Ja, jeg har brukt Googlesøk de siste dagene, og har funnet noe men ikke alt av det jeg vet finnes her inne. Uansett bør jo forumets interne søkefunksjon fikses, ellers kan den like gjerne fjernes.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 april 2017 at 14:52
Originally posted by Svein_H Svein_H wrote:

Ja, jeg har brukt Googlesøk de siste dagene, og har funnet noe men ikke alt av det jeg vet finnes her inne. Uansett bør jo forumets interne søkefunksjon fikses, ellers kan den like gjerne fjernes.


Søkefunksjonen bør absolutt fikses, men den har aldri vært særlig god. Å bruke google med site:forum.mjf.no som filter gir ofte bedre resultat.
Back to Top
bjornp View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 30 desember 2015
Location: Norge
Status: Offline
Points: 33
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bjornp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 april 2017 at 17:37
Originally posted by Håvard H Håvard H wrote:

Originally posted by Svein_H Svein_H wrote:

Ja, jeg har brukt Googlesøk de siste dagene, og har funnet noe men ikke alt av det jeg vet finnes her inne. Uansett bør jo forumets interne søkefunksjon fikses, ellers kan den like gjerne fjernes.


Søkefunksjonen bør absolutt fikses, men den har aldri vært særlig god. Å bruke google med site:forum.mjf.no som filter gir ofte bedre resultat.


Jepp, jeg bruker nesten bare google-søk med "site:forum.mjf.no". Og skal man f.eks. søke etter innlegg som inneholder "NSB B3", "el 16" eller noe annet som består av ord med bare to tegn så *må* man bruke google...
Back to Top
webmaster View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 05 desember 2010
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote webmaster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 april 2017 at 12:16
Søkefunksjonen er nå i orden igjen.
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 april 2017 at 14:20
Flott, takker!Smile
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.