Marklin Central Station |
Post Reply |
Author | |
marklintog
Veteran Joined: 15 juni 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 275 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 februar 2017 at 19:02 |
Sikkert et veldig dumt spørsmål fra min side. Er det noen her med Central Station f.eks siste utgave eller eldre som kunne komme med noe erfaringer. Kontrolleren koster jo endel er den verdt alle pengene ?
|
|
mattis94gutt
Veteran Joined: 22 januar 2013 Location: Akershus Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har CS2, men har ikke brukt den veldig mye så har ikke satt meg inn i alle funksjonene den har. En ting jeg liker med den er at du kan koble til eget programeringsspor. Om man ikke har mange lok eller stort anlegg så tror jeg Mobile Station holder for mange. Sikker noen andre her som vil gi deg mye bedre svar en det lille jeg har kommet med.
Edited by mattis94gutt - 13 februar 2017 at 01:42 |
|
Proud to be a nerd.
|
|
steinel
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei. Dette kan bli en bra tråd
Jeg har bestilt CS3 (ikke plus) og venter i spenning. Selv om jeg er fersk på moderne MJ, kan jeg godt tenke meg å komme med masse kommentarer etterhvert som jeg får prøvd litt. Legger de i denne tråden. Jeg har noen mfx-lok (som det ikke går an å kjøre med annet enn Märklin CS og MSer), en del digitalistre lok med ESU Lokpilot V4.0 M4 og ESU Loksound, og et Märklin med Delta.
|
|
steinel
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |