Bachmann |
Post Reply |
Author | |
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 januar 2017 at 09:42 |
Noen som har erfaring med Bachmann. Bruker Peco code75 skinner og syntes å huske at her kunne der være noen utfordringer i forhold til Bachmann. Det er godt mulig jeg husker feil, og det vil i så fall ikke være verken første eller siste gang.
|
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg vet ikke hvor du har dette fra, men jeg har erfaring med både Peco code 75 og Bachmann uten at det har skapt noe krøll!
|
|
---------------------------------
Roco Z21, British OO |
|
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
|
Som nevnt kan det meget godt være at jeg husket feil, noe jeg tydeligvis gjorde. Takk for tilbakemelding. Vil jo bare forsøke å unngå å skaffe ting som i ettertid viser seg å skape problemer. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |