MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Bachmann
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Bachmann

 Post Reply Post Reply
Author
mikki View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 19 august 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bachmann
    Posted: 05 januar 2017 at 09:42
Noen som har erfaring med Bachmann. Bruker Peco code75 skinner og syntes å huske at her kunne der være noen utfordringer i forhold til Bachmann. Det er godt mulig jeg husker feil, og det vil i så fall ikke være verken første eller siste gang.
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 januar 2017 at 12:42
Jeg vet ikke hvor du har dette fra, men jeg har erfaring med både Peco code 75 og Bachmann uten at det har skapt noe krøll!
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Back to Top
mikki View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 19 august 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 januar 2017 at 07:01
Originally posted by rosenblad rosenblad wrote:

Jeg vet ikke hvor du har dette fra, men jeg har erfaring med både Peco code 75 og Bachmann uten at det har skapt noe krøll!


Som nevnt kan det meget godt være at jeg husket feil, noe jeg tydeligvis gjorde. Takk for tilbakemelding. Vil jo bare forsøke å unngå å skaffe ting som i ettertid viser seg å skape problemer.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.