MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Dimensjoner på utligger
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Dimensjoner på utligger

 Post Reply Post Reply
Author
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 19 oktober 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 341
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Dimensjoner på utligger
    Posted: 09 oktober 2016 at 10:22
Hei,
Tenkte å bygge meg noen kjøreledningsmaster og har sett den fine siden til Bjørn R Larsen og fått fin inspirasjon. Har imidlertid tenkt å bygge en senere variant av typen med smalere isolatorer, hvorav den nederste sitter på skråstaget. Mener jeg husker en artikkel i Mj bladet eller PS om dimensjonene på utliggere, som dekket de ulike utgavene, men jeg finner det ikke. Noen som vet ca dimensjonene eller husker noe om en slik artikkel?

StenR
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2016 at 10:57
Se i MJ-Bladet 4/2007 og Jon Einar Vistads første artikkel om "Kontaktledninganlegg på Modelljernbanen". På side 22 står det endel tegninger av KL-master med ulike isolatortyper.
Svein S
Back to Top
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 19 oktober 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 341
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2016 at 20:11
Takk for svar. Har endevendt 24 årganger Mj bladet og dette nr har jeg nok rota bort. Men MJF er vel til stede på messene fremover, så får kjøpe det da!

StenR
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,049 seconds.