MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hvor er Webloggene blitt av?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hvor er Webloggene blitt av?

 Post Reply Post Reply
Author
halvors View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 787
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote halvors Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hvor er Webloggene blitt av?
    Posted: 15 september 2016 at 15:03
Etter oppgraderingen ser det ut til at webloggene har forsvunnet fra forsiden...?
 
Listen over innlegg har også fått mye mer "luft", som gjør at det blir plass til mindre på skjermen.
 
Hilsen Halvor
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 september 2016 at 15:12
I sarkastisk modus: Spiller det rolle, ingen skriver jo noe her likevel.
Svein S
Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet


Joined: 08 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 786
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 september 2016 at 08:43
Nå har i hvertfall jeg tatt stafettpinnen å skrevet noe, Svein. Wink
Modellhilsen

Claes
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 september 2016 at 19:32
Webloggene er borte fra lista hos meg også, men de er fortsatt søkbare og kan finnes igjen på den måten. Det blir jo uansett veldig tungvint i lengden, så jeg håper det arbeides med å få de tilbake i forumoversikten sammen med de andre rommene slik det var tidligere.

Edit: Det er visst flere rom som mangler ser jeg nå; både H0 2-skinne og H0 3-skinne har forsvunnet, og muligens flere andre som jeg ikke kommer på i farta.


Edited by Svein_H - 18 september 2016 at 19:36
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
TorsteinS View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 25 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1178
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TorsteinS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 september 2016 at 14:21
Originally posted by Svein_H Svein_H wrote:

Edit: Det er visst flere rom som mangler ser jeg nå; både H0 2-skinne og H0 3-skinne har forsvunnet, og muligens flere andre som jeg ikke kommer på i farta.
Noe tilsvarende skjedde også under en forumoppdatering for noen år siden. Samme feil og samme fiks?
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 september 2016 at 21:25
Originally posted by ses ses wrote:

I sarkastisk modus: Spiller det rolle, ingen skriver jo noe her likevel.

Webstatistikkene sier at det er relativt stor trafikk på forumet, så det er i hvert fall mange lesere her
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 september 2016 at 21:29
Originally posted by Svein_H Svein_H wrote:

Edit: Det er visst flere rom som mangler ser jeg nå; både H0 2-skinne og H0 3-skinne har forsvunnet, og muligens flere andre som jeg ikke kommer på i farta.

Disse dukker opp hos meg. Jeg er ikke administrator, så jeg bør se det samme som deg. Webloggene er imidlertid borte her også.
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
midnight View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote midnight Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 september 2016 at 22:17
Originally posted by Pelle Pelle wrote:


Disse dukker opp hos meg. Jeg er ikke administrator, så jeg bør se det samme som deg. Webloggene er imidlertid borte her også.
Vel, de er borte hos meg også og jeg trodde jeg hadde alle rettigheter... Confused
Morten W

H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+
O USA - Lehigh Valley ca 1975
Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org
Besøk www.onorway.com
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 september 2016 at 23:38
Har lagt inn lenke til rommene i toppen inntil jeg finner ut av det.
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Laurenz View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 636
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Laurenz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 september 2016 at 23:51
"Storskalaer, Livesteam" er det første jeg ser. Ikke noe N eller Z-skala.
Back to Top
Lars-Erik K View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 19 mars 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars-Erik K Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 september 2016 at 05:01
Fint at alle ikke har sett oppe på siden. For under MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum finner jeg:       Weblogger | H0 2-skinne| H0 3-skinne

Men jeg bruker Microsoft Edge som leser. Det er vel andre som bruker noe annet som får et annet resultat?


Edited by Lars-Erik K - 21 september 2016 at 05:12
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 september 2016 at 10:00
Jeg ser det er lagt inn et par linker til de manglende rommene helt øverst nå, det funker bra som en midlertidig løsning. For øvrig kan det virke som om type nettleser også kan påvirke hvilke rom som vises, all den tid det varierer litt fra bruker til bruker. Husker at det var noen tilsvarende problemer ved en tidligere oppgradering av forumet, men jeg husker dessverre ikke hva som ble gjort for å rette det opp den gangen.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
webmaster View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 05 desember 2010
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote webmaster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 september 2016 at 21:56

Den berømte nåla i høystakken er funnet. Nyeste innlegg er flyttet til toppen i motsetning til originalen, noe som medførte at et parameter måtte settes på nytt. regned mer at alle ser både Weblogger og skalaer nå?

Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 september 2016 at 08:42
Da er hvertfall rommene tilbake i lista her hos meg. Godt jobba!Thumbs Up
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Laurenz View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 636
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Laurenz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 september 2016 at 11:36
nå er det i orden igjen ja :-)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.