MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Min O-skalabane
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Min O-skalabane

 Post Reply Post Reply
Author
HJM.models View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2015
Status: Offline
Points: 576
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HJM.models Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Min O-skalabane
    Posted: 28 juni 2016 at 20:32
Jeg legger ut en tråd om min O-skalabane som er en liten beskjeden bane på bare 170x110cm men den kan likevel bli fin. (men beskjedenhet er en sjeldenhet på dette forumet så...) 
Som dere sikkert ser så blir det vinterlandskap. Jeg lager det meste selv i stedet for å kjøpe, ofte bruker jeg 3D-printeren min eller lager i papp (som feks tunnelporalene). Fjellet har jeg laget av aluminiumsfolie med sparkel på. Nå skal jeg kjøpe mer gips neste uke og rulle trærne i for å få snø på de og de skal, vel ikke bare trærne, skal få snøpulver på. Jeg skal spare til digitalsystem og jeg tenkte på Marklin mobile Station og ESU Lokpilot XL i lokomotiver. Jeg har to lokootiver og et defekt. (Bare billige og små) Vogner har jeg ikke - enda. Det blir lys i alle husene. Vanntårnet har et ekte norsk vanntårn som forbildet. Husker ikke hvor det stod lenger. Huset har jeg 3Dprintet med egen printer. 





Edited by HJM.models - 28 juni 2016 at 20:33
HJM.models
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.