Bilder fra kjøring på lørdag |
Post Reply |
Author | |
Gunnar Larsen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(2)
Posted: 22 mai 2016 at 14:56 |
Jeg har lagt ut en del bilder fra lørdagens kjøring på min hagejernbane, White Pass.
Bildene finner dere her: Edited by Gunnar Larsen - 24 mai 2016 at 14:17 |
|
Mvh
Gunnar Larsen |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Gunnar.
Takk for fine bilder fra hagejernbanen. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
ArveG
Medlem i MJF Joined: 30 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
Supre bilder.
Fint anlegg.
|
|
Hilsen
ArveG |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blir bare bedre og bedre; ikke minst gartneriet
|
|
Bjørn Egil
|
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Steike, så flott!!! Tommel opp!
Litt ekstra artig å se, siden jeg har en søster som bor "like borti gaten". Dengang da, som jeg besøkte henne sist, hadde jeg ikke fått opp øynene for smalspor, så frister med en ny tur... |
|
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet. |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Et lite spørsmål Gunnar: Kjører du fortsatt kombinert med spenning i sporet og batteridrift?
|
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Gunnar Larsen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joda, jeg har fortsatt mulighet til å kjøre med skinnestrøm. Men det blir ikke mye brukt, det er mye enklere å velge et lok med batteridrift
Det har etterhvert blitt 5 batteri-lok og 1 på analog skinnestrøm. Edited by Gunnar Larsen - 24 mai 2016 at 10:03 |
|
Mvh
Gunnar Larsen |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er bilder fra kjøring hos Gunnar på tirsdag. :)
https://www.facebook.com/heinepedersencom-106266812899779/photos/?tab=album&album_id=508298336029956 |
|
marklintog
Veteran Joined: 15 juni 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 275 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så utrolig fine bilder med Thomas Toget på banen. Eneste som manglet på anlegget er jo at thomas kjører over en bro på anlegget og vindmølle slik som er i introen på serien lokomotivet thomas :)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |