TEST -ignorer |
Post Reply |
Author | ||||
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 april 2006 at 22:22 |
|||
dertwert werwe ewrwert erwr ewrt ewrerwrt werewrt wert ewrt ewrterwrt
ewrtewrt wertwertewrt ewrtewrrt wertwert wertwert wertewrt wertwert ewrrtewrt ewrt wertwertewrt wertewrt wertewrt Dette er bare dummytekst. Har problmer med siteringen. Får mye rar kode på sitater. wertewrt wertwert ewrrtewrt ewrt wertwertewrt wertewrt wertewrt Dette er bare dummytekst. Har problmer med siteringen. Får mye rar kode på sitater. wertewrt wertwert ewrrtewrt ewrt wertwertewrt wertewrt wertewrt Dette er bare dummytekst. Har problmer med siteringen. Får mye rar kode på sitater. wertewrt wertwert ewrrtewrt ewrt wertwertewrt wertewrt wertewrt Dette er bare dummytekst. Har problmer med siteringen. Får mye rar kode på sitater. wertewrt wertwert ewrrtewrt ewrt wertwertewrt wertewrt wertewrt Dette er bare dummytekst. Har problmer med siteringen. Får mye rar kode på sitater. wertewrt wertwert ewrrtewrt ewrt wertwertewrt wertewrt wertewrt Dette er bare dummytekst. Har problmer med siteringen. Får mye rar kode på sitater. |
||||
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
typisk. ikke noe problem når jeg tester... |
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
legger til tekst i kursiv samt litt feitskrift. |
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
og vi greier fortsatt ikke å reprodusere feilen |
||||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Instead of showing the tolerance of which democratic societies boast, Canada has turned hundreds of thousands of otherwise law-abiding citizens into criminals and thrown many of them into prison.
|
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
testings |
||||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Instead of looking for policies that might minimize the harm flowing from the use of all psychoactive substances, Canada has arbitrarily created a black market for some. In so doing, it has poured billions of dollars into the hands of those willing to milk the prohibition cow and to use violence to do so. And Canada"s active support for prohibition is helping to destabilize countries around the world by giving terrorist organizations a lucrative source of revenue.
|
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Mye raqr kode her ja. |
||||
Henning L
Post Options
Thanks(0)
|
|||
AHA! Safari suger. Eller så er ikke forummotoren W3C-ren? Edited by Henning L - 20 april 2006 at 22:32 |
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
test |
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Dette er Test
Dette er en test Dette er
|
||||
Henning L
Post Options
Thanks(0)
|
|||
|
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Men her er det jo ingen feil???? Test Test Dette er en liste liste llsite |
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Dette ser riktig ut ... Heavy uno dos tres catorce |
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Jeg gir opp. Men hos meg på mac er det altså en feil i siteringen som dukker opp med jevne mellomrom. |
||||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ja, det er MAC det. Pun Intended. Når er det siteringen skjærer seg? Når du limer inn tekst med copy/paste eller er det helt vilkårlig? |
||||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||||
Håvard H
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Nei. det skjer innimellom når jeg trykker på "siter" knappen |
||||
Henning L
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Tja, min mac oppfører seg som den skal, ingen siteringsproblemer her i gården. I Firefox. Det artige er at koden popper fram når jeg siterer meg selv i Safari (En mac-browser), hvis jeg har postet et formatert innlegg i Firefox. Dermed to alternativ: Firefox tilpasser seg, og skriver IE-kode, som gjerne ikke stemmer med kravene til ren kode ... Eller Safari har problemer ... Eller begge. Akk ja. På MJF-forumet funker Firefox absolutt best, etter min erfaring. Men Håvard, du hevdet å få samme feil i Firefox? |
||||
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
bare en test
|
||||
Henning L
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Du slette tid...
|
||||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |