Bilder fra FREMO-treffet i Arendal 2006 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Jon S. ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 mars 2006 at 22:48 |
Nå har jeg lagt ut de første (iallfall de tidligste) bildene fra treffet på min hjemmeside Mvh Jon S. |
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Jon! Takk skal du ha for at du forer oss som dessverre må jobbe i helgen, eller de som av andre grunner ikke kan delta, med bilder! Så får man håpe at turnusplanen min sammenfaller bedre med fremtidige FREMO-treff. Ha det gøy og lykke til på FREMO-treffet!
Edited by Roger - 18 mars 2006 at 08:25 |
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
|
ØyvindS ![]() Viderekommen ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Supert, Jon. Kanskje du kan lage en liten reportasje fra treffet og legge på MJwiki.no? mvh Øyvind Strøm MJwiki.no (kategoriredaktør) |
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1624 |
Eller sende til Mj-bladet Eirik |
|
![]() |
|
ØyvindS ![]() Viderekommen ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Eller begge deler?
![]() ![]() |
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
![]() |
|
Bjørn R Larsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Dersom noen fortsatt er lysten på å se bilder fra Arendalstreffet 2006, finnes det 23 bilder her: http://home.online.no/~bjornrl/arendal2006.htm En smakebit: |
|
![]() |
|
aha ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
![]() |
|
TomL ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Hei ! mange herlige bilder og motiv. Et par bilder gikk rett i hjertet, det var nr. 7 og 21. Utrolig inspirerende. Må si Fremo-gutta har gjort en fremragende jobb for hobbyen vår MJ-Hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Supre bilder!!! Selv om ingen har tatt bilder av Grimstad...
![]() |
|
![]() |
|
Bjørn R Larsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Så, så..... Jeg tok drøyt 70 bilder og la ut 23. Jeg er helt sikker på at Grimstad er med på minst ett. Det skal nok ordne seg i løpet av kvelden! |
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Da blir jeg kjempeglad vet du
![]() |
|
![]() |
|
Så var bilde nr. 24 på plass i albumet. Grimstad stasjon var denne gang plassert i enden av en gang, og det ga en helt egen ro å kjøre på denne linjen (til tross for at man så godt som alltid var forsinket på denne ruten... |
|
![]() |
|
Flott. Tusen takk :) |
|
![]() |
|
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Hei.
Gladmelding fra webmaster: Det er nå endelig mulig å laste opp bilder i forumet igjen! Test på bilde lastet opp nå (bildet er tatt av Jon S.): ![]() Lykke til alle sammen! Hilsen Morten Pelle Korsmo Nettgruppen |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |