Skandinavisk Minityr Kulelager; epostsurr |
Post Reply |
Author | |
NiM
Viderekommen Joined: 06 april 2005 Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 mars 2006 at 16:30 |
Litt morsom historie egentlig som viser hvor lett det er å feilsende ting og tang på email. Er det noen som evt. har benyttet seg av dette firmaet ved kjøp av kulelagre til modellbygging? Håvard & Co er vel kanskje en typisk kunde her; sikkert mye snacks i produktutvalget for de gutta der?.... |
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heisan Snodig historie. Har ikke benyttet deres lagre i modellsammenheng; men i jobbsammenheng har jeg kjøp inn noen i svært små størrelser (til drivverk for proff cd-spillere). Min erfaring med SMK AS er glitrende utvalg, flotte priser/service/leveringsdyktighet og ditto service (For ordens skyld: jeg har ikke annet enn kundeforhold til firmaet og heller ikke noe politisk samrøre MVH Morten |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det mest utrolige med historien er at det er tydelig at man i toppledelsen ikke benytter seg av verktøy for å beskytte sensitiv informasjon. PGP f.eks. |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og de er tydeligvis også veldig slurvete med tanke på rettskriving av e-postadresser. lurer på om jeg skal registrere smk.gov å se hva jeg får inn
Hilsen, Laurenz |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joda, mr. Westing kommer til å inkludere 12 kulelager fra SMK. De har godt utvalg, og prisene er langt hyggeligere enn feks ABRA i Trondheim. De kunne også skaffe miniatyrlager i tomme-størrelser, og det er ikke helt enkelt å oppdrive andre steder. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |