Planene er klare - er du? |
Post Reply |
Author | |
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 mars 2006 at 13:50 |
En oversikt over modulplaner og kjøreplaner for Arendalstreffet er lagt ut på www.amjk.no. Det kan selvsagt bli mindre endringer, men i store trekk er det dette anlegget vi skal kjøre på om to uker. Kommer du? Påmeldingsfrist for deltakere er denne helgen. Hilsen Halvor og resten av AMJK |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
La meg se.... Status: Modul påmeldt og påtegnet. Rullende matriell påmeldt og tar med uansett. Fått bekreftelse på overnatting. Modul så og si ferdig til treffet, TB Koppel under bygging for harde livet. Sovemadrass funnet frem. Ja, Eg tror eg skal til Arendal.... |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm... Holder på med Grimstadmodulen min. Jobber med vanntårnet på Nelaug for å få det ferdig og skal i tillegg bygge en svingmodul på to uker... Gleder meg |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Litt offtopic. Men er det ikke et vanntårn borti der, som er likt det som står på Flikkeid?? Ellers så har jeg meldt meg på treffet , og gleder meg til mitt første Fremo-treff.
Edited by SveinR - 04 mars 2006 at 14:40 |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er helt riktig Svein, på Rise står et som er helt likt. Vi kommer nok til å snakke med deg om det når vi treffes. Og ja, apropos få ferdig før treffet: Jeg skal få Gaukaas driftsklar, og kanskje bygge en liten modul ellerr to i den sammenheng. Og så må jeg få klargjort alle kjøreplaner og dokumentasjon som skal brukes... Hilsen Halvor |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sporsperra er på plass på Ledningsavdelingens sidespor på Ganddal. Mekanikken fungerer, så nå gjenstår det å koble opp forriglingen mot "sikringsanlegget" Dessuten må KL skiftes ut på Potteriet etter helikopterstyrten på Voll i høst. Edit: Lagt inn bilde Edited by jevistad - 22 mars 2006 at 21:55 |
|
Oar"n
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 188 |
Post Options
Thanks(0)
|
I kjelleren hos meg er det innlodding av kortslutningssikring i de fleste veksler på Sørenden oppstilling som foregår. Og Øystein K. har gjordt det samme på Neslandsvatn. (Vi har gjordt et bra innhogg i Biltemas beholdning av 20W billyspærer)
Og Tremetsrud får trekkstang til lastesporets veksel. Dog ikke med lodd, sperre annet småsnacs. Sorry, Jon Einar! |
|
Hilsen
Roar Børte |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! Ja, dere er heldige som kan bruke helgen til mj Jeg er pt "Eiendomsmeglersjefspireassistent" og fyller helgene ellers med å fylle ut skjemaer til Ligningskontor, Tingrett, banker, Kemner... Sånn er det å arve...og få "lov" av storesøster til å være bobestyrer, flyttesjef, ryddesjef, elektriker... Men, en dag er jeg tilbake på sporet igjen MJ-hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
RuneB
FREMO-forummedlem Joined: 05 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klar og klar... Kassene på Varden fikk sitt første lag med oljemaling i helgen, så nå tror jeg all kryssfineren er borte Noen her borte i FREMO-vest, hadde krav til KL etc, men tiden har desverre løpt fra meg. Modulen er kjørbar, men all detaljeringsjobben med KL, gjerder, autovern på Rv44, rekkverk på broer, jærsk-trafo etc vil først være synlig på treffet på Kvål (Stavanger) i september. |
|
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rv44? Det høres ut som en vei! Kjører det FCS på den?
|
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
RuneB
FREMO-forummedlem Joined: 05 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nope! Det er bare en kort stubb som krysser modulen, så da havner du fort utfor stupet...
|
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvilket stup? Er da ikke det på Varden? Eller e d nede i Brusand det er et stup??
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
RuneB
Post Options
Thanks(0)
|
Det er nok av biler, busser og trailere som har krasjet akkurat i forbindelse med denne brua på Rv44, men jeg vil ikke ha på meg at noen FCS biler gjør det |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Når pakker folk sammen og drar fra Arendal?? Ser at spillet er slutt kl 14, men drar folk med en gang da? Skal bestille billett nå tenkte jeg til hjemturen
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Like etter "trafikkstans" rundt kl. 14.00 tar man som regel en rask oppsummering. Så pakker folk sammen (og det går i et rasende tempo), så jeg vil anta at de fleste "ferdafolk" er avreist innen halvannen time. |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå er det meste pakket klart til avreise i morgen. Disse ble også "klare", men landskapet er ikke helt ferdig ennå. Ser frem mot en flott helg i Arendal med hyggelig selskap!
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |