Nytt revolusjonerende digital system |
Post Reply |
Author | |
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 mars 2006 at 23:22 |
Et nytt revolusjonerende digital system kommer snart på markedet!
Ser ut til at det er kompatibelt med det meste, har mulighet for lyd og en uslåelig pris! Systemet stod omtalt i siste nummer av ModelRailroader. Sjekk ut demo. mvh KnuT |
|
Steen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjempe bra - det må man bare eie - Jeg ser ikke hvor man bestiller et slik system, vil du være snill å holde oss oppdatert (jeg regner med at det klarer de før lanseringen 1. april)
|
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har snust litt rundt i USA og fant 5 programpakker i beta-versjon på eBay. Tenkte å beholde 1 eller 2 selv (tenkte jeg skulle skifte ut Intellibox"en); men hvis noen er interessert, kan de får overta de andre. selges for kr 499,- pr stk inkl forsendelse. Levéring om ca 4 uker. Såvidt jeg skjønner, skal det være et veldig intuitivt brukergrensesnitt, så også vi som ikke er så skarpe innen digitalverdenen skal kunne ta dette i bruk.
MS(pent)H
Morten |
|
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spennende, til og med enklere enn Analogt. Stor fordel at man totalt slipper kabling. |
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
Morten M
Post Options
Thanks(0)
|
Da er mine programpakker allerede utsolgt, så det gjenstår bare å høste brukererfaringer i neste måned.
MVH
Morten Edited by Morten M - 04 mars 2006 at 10:51 |
|
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jesss, klubbkjøring...... Helt supert, funker hver gang, uten oppkobling og ufølsomt for møkkete spor. Jesss.......................
øhhhh, glemte tunnellene. DobbeltÆSJ. |
|
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Trives nok bedre i öpna landskap, ja. Skåne eller prærien.... Eller man kan bruke Aukrustmedoden (riktignok en universell barberingsmaskin - alle ansikter ble like etter første omgang), eller en annen løsning som ofte brukes i statene for å få plass til dobbeltstack containertog: daylighting av tunneller. Kanskje litt upraktisk med Oslofjordtunnelen? KnuT |
|
Rune_N
Viderekommen Joined: 23 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 58 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, jeg må si aprilspøkene til Model Railroader blir bare bedre og bedre. I fjord var det vel undergrunns-modell tog, og i år er aprilspøken et nytt DCC system som fungerer like godt på trekkopp-tog som batteridrevne hage tog. |
|
Morten M
Post Options
Thanks(0)
|
Er jeg virkelig blitt lurt av den slasken på eBay i USA? MU(ndrende)H Morten |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |