El.13. |
Post Reply |
Author | |
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 februar 2006 at 14:23 |
Er det noen her inne som har laget messing speil til El.13? Eller om det er laget andre typer speil til denne modellen? |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Wesley
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Det skal finnes å få kjøpt ferdige speil,-selv har jeg speil både på El 13 og El 14..kjøpt hos NMJ Mvh John |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har NMJ flere igjen av disse?? Har ikke sett de på lenge, så antok at de var tomme. Men de er absolutt et must på en Lima modell
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Wesley
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skal ikke være for skråsikker,-er en stund siden jeg kjøpte de.. Mvh John |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
El 13 har litt spesielle speil på venstre side sett fra førerplass, så
de ferdige speilene fra NMJ vil nok ikke fungere i seg selv.
Selv har jeg lagd en del slike. Loddet en messingtråd på en messingplate jeg bøyde i bue. La messingtråden i buen og fyldte innsiden med loddetinn. Dette ser ganske bra ut synes nå jeg. Alternativt kan man kjøpe ferdigstøpte messingspeil hos NMJ og bruke disse som utgangspunkt. |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |