FREMO-presentasjon i Oslo 4-5 feb. 2006 |
Post Reply |
Author | |
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 januar 2006 at 14:57 |
FREMO-Norge ønsker hjertelig velkommen til en presentasjon av FREMOs aktiviteter i lokalene til Oslo MJ-senter.
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! Ja, jeg kommer, og har med meg min modul, men det var like før hele "greia" gikk i vasken Jeg fant ikke beina til modulen.. Litt flaut. Hvor i huleste hadde jeg gjort av dem...gjorde det ikke lettere at jeg p.t tømmer leiligheten etter min mor, og det således flommer over av ting både her og der...Noen som kjenner seg igjen ?? Men jeg fant beina, tilslutt.. Fremo-hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
espn
Nykommer Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kommer jeg! Lenge siden sist, men nå er jeg tilbake (så pass opp)
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gleder meg allerede, og ser frem til å møte masse nye folk!
|
|
Hagen
Medlem i MJF Joined: 05 februar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hadde håpet å komme meg innover, men var til min store sorg fortsatt nedsyltet lørdagsmorgen
Så nå venter jeg egentlig bare på bildene, og mange av dem håper jeg Hørte at tilogmed Brimalms 31 var representert på sporet |
|
Size does matter
Rune Hagen Kongsberg |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja bilder hadde vært kjekt Og kanskje det var noe nyt på sporet også?
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Et par bilder for dere som ikke var der...
Mange trivelige besøkende, mye kjøring av tog, i det hele tatt et par hyggelige dager i Oslo. Hilsen Halvor |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den bittelille nyheten du kanskje tenker på Svein, hadde ingen dekoder og stod derfor som pynt (museumsmateriell? )på plenen ved siden av Rise stasjon. |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lurte på om den ikke tørde å være med de store gutta, og holdt seg i skjul Alltid like artig å se Fremo bilder, bare forsyn oss med mere vist noen har |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Et trivelig referat, og mange bilder, fra våre svenske gjester er lagt ut på Modellrallaren http://www.modellrallaren.com/evenemang/norge/fremo_oslo/ind ex.shtml Hilsen Halvor |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |