Mj Rommet - Aleksanders Weblogg! |
Post Reply |
Author | |
aleksander
Viderekommen Joined: 18 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 januar 2006 at 19:05 |
(Dette innlegget er utsatt for hackerangrep og er fjernet)
Edited by Pelle - 11 februar 2006 at 17:10 |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvordan har du laget fjellformasjonene?
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
aleksander
Viderekommen Joined: 18 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
(Dette innlegget er fjernet pga. hacking)
Edited by Pelle - 25 mars 2006 at 01:00 |
|
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
utrolig fint!!!! når jeg bygde marklin H0 hadde jeg aldrig så mye som tengt på noe så fett! men med så mye skinner må vel økonomi være et problem? det var det for meg (og er enda)
|
|
|
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Når du har kommet så lant som 13-åring tør jeg ikke tenke på hvor du er
når du er 41! Imponerende. |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enig med Håvard ! Dette er imponerende Takk for at du deler med oss ! MJ-hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
aleksander
Post Options
Thanks(0)
|
Hei der! Jeg har kanskje glemt å si at fattern er minst like gira på modelljernbane! (Det skulle vel forklare litt... ;)Ting og tang har vi samlet i snart 10 år nå, mye er funnet billig på messer og bruktmarkeder. Banen startet vi vel med for noen år siden, togrommet er pusset opp og var opprinnelig bare grovkjeller. Egentlig skulle rommet bli "hobbyrom" men det ser ut til at det ble rent togrom her ja! |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |