EL-14 |
Post Reply |
Author | |
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 desember 2005 at 20:08 |
Her er mine nye El-14 gitter! ikke akkurat Superline, men ikke så langt unna, Under El14 har jeg en snik reklame på mine nye messingplater fra England Edited by SveinR |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå må du ikke ta all æra da Svein!
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe Får vel innrømme at det ikke var jeg som tegnet de da, men en finger med hadde jeg vel ( Den må jeg få Claes ?) |
|
Mvh
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg sa at du ikke skulle da all.
Gleder meg til å se det andre som er på plata under loket i sammensatt tilstand! |
|
Modellhilsen
Claes |
|
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
Skd220c og skd206 i fronten her, samt B3 enden var på denne platen, itillegg til el14 gitterne. Modellene som står bak er tidligere versjoner Edited by SveinR |
|
Mvh
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette var virkelig flotte modeller! Har du vurdert å snakke med
Scandinavian Miniatures på www.messingmodeller.no om å få etset slike
plater? Det kan hende det er enklere enn å bestille slikt fra England.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjempeflott Svein! Du har PM....
|
|
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
hei igjen og takk! Jeg har svart dere begge på PM.
Nå kan jeg etse mye selv, og blir faktisk mer fornøyd med det en det som kommer fra england (skrapere kanter). Men jeg klarer ikke så store plater, får 400*295mm i England. Og det er utrolig greit å slippe å etse selv. |
|
Mvh
|
Kristoffer6951
FREMO-forummedlem Joined: 12 februar 2015 Location: Norge Status: Offline Points: 44 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei,
I mitt første innlegg på forumet tar jeg et stort bump på denne tråden. Er det mulig å få laget et opplag til av disse gitterne for EL14? Mvh Kristoffer |
|
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
Hei,
Hør med Togbutikken, det ble laget en hel haug slike i sin tid. Mulig han har flere igjen? Mvh Svein
|
|
Mvh
|
Kristoffer6951
FREMO-forummedlem Joined: 12 februar 2015 Location: Norge Status: Offline Points: 44 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tips, skal sjekkes ut :)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |